Gå til innhold

Voksen familie på 4 søker turmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 4. foreldrene er 50+. Jeg og bror er i sen/tidlig 20 årene.

Vi har sett oss rundt etter et reisemål. Det er snakk om å reise bort i 7 dager innenfor ukene 24-27.

Vi har tidligere vært i Bulgaria i et stille norskeid leilighetsparadis som heter svartehavet.no, og vært noen turer i Sunny beach og andre steder i nærheten.

Hovedformålet med reisen er avslapping, med muligheter for litt opplevelser underveis. Vi er ikke noen partygjeng.

Har ikke peiling når det kommer til reiser. Jeg har vært i Sverige, reist med Hvite busser (Auschwitz) og som nevnt vært i Bulgaria. Stort mer er det ikke å si og jeg har lite erfaring ellers med turplanlegging. Men det er jeg som har fått ansvaret for å velge et reisemål denne gang.

Vi reiser med fly. Helst kun en avgang, men fly fra Molde/Ålesund->Oslo->verden kan vurderes da utvalget på flyplassene lokalt er noe smalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en byferie til Amsterdam, eller en annen europeisk storby? KLM ser ut til å ha direkte flyvninger til Amsterdam fra Ålesund, og videre fra Amsterdam har de flyvninger overalt i Europa og verden. :)

Skrevet

Amsterdam skal jeg se nærmere på. Det var mye fin by å se, og det var mye å tilby turismen. Det er også greit med bademuligheter ute, noe som mor setter god pris på.

La Gomera var vakkert, men er noe lang reisetid/vanskelig å finne fly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...