Gå til innhold

Amotor: Test av Mitsubishi Pajero


Fx-1

Anbefalte innlegg

Test av Mitsubishi Pajero

Vi har den siste uken testet vår første store firehjulstrekker, kanskje en av de aller største etter den velrenommerte Land Rover. Pajeroen er en fullvoksen og solid arbeidsmaskin, og fremstår som et godt alternativ i denne klassen. Vi har grunn til å tro at Mitsubishi jobber mot å bli størst på den store firehjulstrekkerklassen, de gjør hvert fall et hederlig forsøk med den nye Pajeroen!

 

Les artikkelen her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testene blir stadig bedre og bedre :)

 

Det eneste jeg har å utsette er at testen kunne godt ha vært mer utfyllende, uten at jeg kan si akkurat hva som burde forandres..

 

Den andre tingen er at det er HELT IDIOTISK å bruke 2/3 av oppsummeringa på å klage på hvor mye staten tar i avgifter. Noe sånt har INGENTING å gjøre i en biltest, ihvertfall ikke i oppsummeringa, som skal si noe generellt om bilen, ikke staten...

Et sted må staten få penger til drift av skoler og sykehus og alt det greiene der som dere sikkert har hørt før, og da er det vel fornuftig å skattelegge de som har råd til å kjøpe luksusobjekter som en såpass dyr bil er? :)

 

Lykke til videre :woot:

Lenke til kommentar
Den andre tingen er at det er HELT IDIOTISK å bruke 2/3 av oppsummeringa på å klage på hvor mye staten tar i avgifter. Noe sånt har INGENTING å gjøre i en biltest, ihvertfall ikke i oppsummeringa, som skal si noe generellt om bilen, ikke staten...

Et sted må staten få penger til drift av skoler og sykehus og alt det greiene der som dere sikkert har hørt før, og da er det vel fornuftig å skattelegge de som har råd til å kjøpe luksusobjekter som en såpass dyr bil er? :)

Må bare si meg helt enig her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er IKKE enig. Jeg synes det er totalt idiotisk å ha så høye avgifter på en slik bil, noe dere også vil finne ut første gangen dere krasjer ALVORLIG med en liten avgiftsgjerrig bil. Det finnes mennesker som vil ha en stor og trafikksikker bil med plass til kone og to unger samt bagasje, og som ikke har mer enn normalt inntekt. Jeg tror faktisk det finnes VELDIG mange som ønsker dette.

 

Dessuten, vi får vel inn nok avgifter fra bensin og røyk til å klare å gi litt penger til sykehus og skoler... de tar ikke bilavgiftene til det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...