Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei på deg, og velkommen til forumet.

 

Du høres jo ut som ei kjekk jente synes jeg, vi er da alle merkelige og sære på våre egne forskjellige vis. Ser jo ut til at du har et sunt forhold til det å være mye for seg selv, noe jeg kan kjenne meg litt igjen i. Har god kontakt med nærmeste familie selv, men ikke noe særlig sosialt liv utenom dette hvis man ser bort fra det som skjer online (lenge leve Playstation Network ;) ).

 

Ser ut til at du har møtt et par utfordringer på veien, og du er ikke alene om det, men såvidt jeg kan skjønne så har du kommet godt ut av det for din egen del. Oppegående, uavhengig og reflektert. Og høres jo ut som at den potensielle utvalgte får seg en skikkelig pakke med på kjøpet :p.

Lenke til kommentar

Hei på deg, og velkommen til forumet.

 

Du høres jo ut som ei kjekk jente synes jeg, vi er da alle merkelige og sære på våre egne forskjellige vis. Ser jo ut til at du har et sunt forhold til det å være mye for seg selv, noe jeg kan kjenne meg litt igjen i. Har god kontakt med nærmeste familie selv, men ikke noe særlig sosialt liv utenom dette hvis man ser bort fra det som skjer online (lenge leve Playstation Network ;) ).

 

Ser ut til at du har møtt et par utfordringer på veien, og du er ikke alene om det, men såvidt jeg kan skjønne så har du kommet godt ut av det for din egen del. Oppegående, uavhengig og reflektert. Og høres jo ut som at den potensielle utvalgte får seg en skikkelig pakke med på kjøpet :p.

Takk! Sosial kontakt online er nok det beste, personlig har jeg ikke greid å finne interessen for gaming - selv om Sims er veldig i min bane... :p Jeg har kommet godt ut av det meste. Hehe. ;) 

Lenke til kommentar

 

Hei på deg, og velkommen til forumet.

 

Du høres jo ut som ei kjekk jente synes jeg, vi er da alle merkelige og sære på våre egne forskjellige vis. Ser jo ut til at du har et sunt forhold til det å være mye for seg selv, noe jeg kan kjenne meg litt igjen i. Har god kontakt med nærmeste familie selv, men ikke noe særlig sosialt liv utenom dette hvis man ser bort fra det som skjer online (lenge leve Playstation Network ;) ).

 

Ser ut til at du har møtt et par utfordringer på veien, og du er ikke alene om det, men såvidt jeg kan skjønne så har du kommet godt ut av det for din egen del. Oppegående, uavhengig og reflektert. Og høres jo ut som at den potensielle utvalgte får seg en skikkelig pakke med på kjøpet :p.

Takk! Sosial kontakt online er nok det beste, personlig har jeg ikke greid å finne interessen for gaming - selv om Sims er veldig i min bane... :p Jeg har kommet godt ut av det meste. Hehe. ;)

 

 

Jo, selvfølgelig. Hvilken plattform du ønsker å være sosial på må jo nesten være en du liker godt. Og det er bra at folk kommer godt ut av ting. Men dersom denne gullfuglen som det snakkes om ovenfor liker seg godt i reiret for nå så er det jo heller ikke noe å stresse med. Tror ikke folk får noe godt sosialt liv dersom man føler det som en plikt ovenfor seg selv eller andre å skulle være sosial. Så dette blir jo egentlig bare en greie som du må til syvende og sist finne ut av selv tror jeg, hva du ønsker å gå videre med og eventuelt hvordan.

Lenke til kommentar

Tror ikke folk får noe godt sosialt liv dersom man føler det som en plikt ovenfor seg selv eller andre å skulle være sosial.

 

Hva mener du med det i forhold til denne tråden? Man trenger ikke være sosial med fler enn èn person hvis man skal prøve lykken i kjærlighetsskogen. Jeg er ganske så asosial og introvert og hvis jeg skulle jakte så måtte det blitt med en annen person som ikke vil/ må gå rundt på overbefolkede steder som cafè el.l. Hvertfall ikke på byen.

 

Men det er nok en god sjanse for at jeg misforstår deg helt :)

Lenke til kommentar

Joda, såklart må man ikke være sosial med mer enn en person. Mitt poeng er bare at dersom man er av typen som trives seg godt i eget selskap (er en av de selv vil jeg si) så tror jeg ikke det er noe å hige etter å absolutt ha med noen andre å gjøre. Dette går jo selvfølgelig mye på "dagsformen", og i hvert fall selv så har jeg aldri vært der at jeg sier tvert nei til menneskelig kontakt på noe tidspunkt.

 

Mitt poeng var snarere å tenke over hva man vil fra dag til dag og time til time, vil man ikke være sosial på et tidspunkt med en eller flere personer så er det ikke noe feil å holde seg for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...