Gå til innhold

Jobb til aksjonsdag


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Snart skal vi ha aksjonsdag på skolen, der vi skal bruke dagen på å tjene penger som skal til en aksjon (kan ikke tjene lavere enn 400 kroner!!). Jeg er 17. 

 

Jeg har vurdert å søke på en småjobb på finn.no. Men, mange av jobbene kan jeg ikke utføre fordi jeg ikke har kompetanse, pengene rekker ikke eller det passer ikke med datoen.  

 

Jobbe hos noen jeg kjenner eller noen jeg kjenner kjenner, er heller ikke en mulighet. 

 

Rydde hjemme, er igjen ikke en mulighet, da første del av påskeferien gikk til "rydding fordi våren kommer"

 

Det er litt under to uker igjen til aksjonsdagen. Har du/dere noen råd til hvordan jeg kan skaffe meg en jobb til aksjonsdagen. 

 

 

Jeg takker ellers på forhånd for seriøse svar. ;-D

 

edit: fordi jeg glemte å skrive Hei! på starten av innlegget. 

Endret av 28teeth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dra til en bedrift som driver med noe du er interessert i og spør dem om å få jobbe der, det er billig arbeidskraft og det støtter en god sak. Stor sannsynlighet for at de sier ja. Du får da ett innblikk i yrket som er gull verdt ift valgene du skal ta under utdanning. 

 

Jeg hadde min slik dag hos en urmaker da jeg elsker klokker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. 

 

Dra til en bedrift som driver med noe du er interessert i og spør dem om å få jobbe der, det er billig arbeidskraft og det støtter en god sak. Stor sannsynlighet for at de sier ja. Du får da ett innblikk i yrket som er gull verdt ift valgene du skal ta under utdanning. 

 

Jeg hadde min slik dag hos en urmaker da jeg elsker klokker. 

 

 

Det hørtes ganske bra ut! Skal se om jeg finner en. Takk! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...