Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 .... og jeg som trodde dettane med jenter og biler var ut nå - hvertfall i kombinasjon for hver for seg vil de nok alltid være på moten. Forskjellen er vel at jentene kjøre de raske doningene sjøl nå - ikke som i raggartia da da betalinga var BH'n i radiomasta for å få sitta på. De gode gamle eksosrypene som jeg husker da jeg vokste opp som satt bakpå MC av merkene Tempo og Java er også forlengst forsvunnet. Nå var det vel det tøffe bildet jeg skulle kommentert, men som så ofte før så havna jeg ut på feil jorde. Roar
Ragnar Skj Skrevet 24. mars 2016 Skrevet 24. mars 2016 For en mann er det å se en vakker kvinne og en vakker bil samtidig en stor lykke, og her har du fått med deg begge deler, pakket inn i et velkomponert bilde. Mvh Ragnar
Karl Erik Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Veldig bra! Får nesten litt Carls Cars -feeling på dette bildet. Sjekk ut det magasinet!
Rolf Kristensen Skrevet 25. mars 2016 Skrevet 25. mars 2016 Selv i disse likestillingstider er det vel lite sannsynlig at dette er bilen mor bruker når hun skal ut og shoppe. Regner med at denne doningen er mer beregnet for spesielle anledninger Uansett så er det ett kjempestilig bilde. Mvh. Rolf
Anbefalte innlegg