Gå til innhold

Hvor mange greier DU?


Ingar

Anbefalte innlegg

Jeg fikk:

 

Full pott!

 

du fikk 25 av totalt 25 poeng

 

Gratulerer:-) Mobilen er tydeligvis din beste venn, og siden du bruker den helt riktig betaler du heller ikke mer enn nødvendig.

 

:nice: :nice: :nice:

 

Følger egentlig ikke så med i mobilverden (bruker faktisk en 3330). Litt gjetting/flaks/logikk.

Endret av Mr D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

22 av 25 :D

 

må jaggu si jeg overgikk meg selv, har ikke fulgt med på utviklingen av mobiltelefoner siden jeg kjøpte nokia 6250, som jeg har enda, og den er jo gammel som fy, men verdt penga

 

hedde feil på nr. 19, 22 og ?

 

i følge fasiten så var det bare de 2 som var feil, men det skulle jo hvert 1 til, noen som har opplevd det? kanskje jeg fikk 23 av 25 :shrug:

Lenke til kommentar
Funker ikke telefoner som er kjøpt i Japan i Norge?

Japan bruker ikke GSM.

Herregud for en quiz, amatørsspørsmål... Med det mener jeg de var temmelige vage og trolig skrevet av en som ikke har full kontroll på terminologien (Fikk 24 poeng, bommet på kalorimobilen(?))

 

 

Men Molna... En telefon som er kjøpt i Japan er ikke per definisjon ubrukelig i norge... Det har ingenting med hvor du kjøper den, men derimot hvilken telefon du kjøper... Tipper det selges en del telefoner i Japan med GSM (900, 1800 og 1900), GPRS eller EDGE for japanere som reiser litt... (som ellers nytter PDC i hjemlandet) Med andre ord, amatørspørsmål...

 

 

 

kjers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...