Gå til innhold

1 av 4 ungdommer i Frankrike er muslimer


Anbefalte innlegg

 

Hvor mange av disse er troende? Det var veldig mye. Når det er sagt er ikke det at de er muslimer problemet. Troen forsvinner fra Verden om dagen. I USA støtter de konservative kristne personen guds leder på jorden går i mot (trump og paven) mens 11% av muslimene i USA støtter han grunnet økonomisk politikk (I shit U not).

 

Tro har neppe en fremtid men det kan være andre hensyn som er viktige å se på. Norge og Sverige har ganske lik kultur men svenskene rotter seg pokker sammen som en gjeng trøndere. Svenske ghettoer FTW.

To tredeler av muslimer i Europa er fundamentalister.

 

Amerikanske muslimer er av en helt annen type enn i Europa. USA har brain drain. De tar imot de godt utdannede og tvinger dem til å integrere seg. I Europa bor de i ghettoer, også i noen grad i Norge, Groruddalen f.eks, går på trygd, og blir bitre på oss.

 

 

Her mangler du nok en del kunnskap. Søk på hvordan somaliere som gruppe påvirker livet i stater som Minnesota, North Dakota, South Dakota(de velger bevisst slike stater fordi de har mest generøse velferdsordninger). Der har somaliere drevet voldtektsgjenger og voldtatt barn, tvunget hvite jenter ut i prostitusjon(noe a la hvordan muslimske pakistanere har holdt på med rasistisk motiverte voldtekter av etnisk britiske barn og tenåringer i Rotherham etc.) , drevet med narkotikahandel, snylter til seg velferdsbidrag, meget lav deltakelse i yrkeslivet etc.

Det er også planer om å betale somaliske foreninger penger for å unngå at flere somaliske ungdommer verver seg til IS, al Shahab og andre terrorgrupper. Ganske så ekstremt; betale noen for at de ikke skal drepe deg og dine. Det glade vanvidd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Unntaket som bekrefter reglen. 

 

Forresten tror du Norge blir som Malaysia når innvandringen fra Malaysia er ikke-eksisterende?

Så muslimer ødelegger ikke ethvert samfunn de er en majoritet i, da vet vi det.

 

Jeg forstår ikke relevansen til spørsmålet, og er ikke interessert i å forandre tema.

 

 

Men hvorfor vil du at det skal komme muslimer til Vesten? Hva er poenget? Det fører jo med seg enorme lidelser og økonomiske byrder for Europas urbefolkning. Hvordan kan du da forsvare muslimsk innvandring til Vesten?

Lenke til kommentar

Så muslimer ødelegger ikke ethvert samfunn de er en majoritet i, da vet vi det.

 

Jeg forstår ikke relevansen til spørsmålet, og er ikke interessert i å forandre tema.

Typisk Sheasy, finner et unntak og så klapper seg selv på ryggen.

 

Svar meg heller på dette, hvordan hjelper det Norge at Malaysia fungerer OK, når invandringen som kommer til Norge ikke kommer fra Malaysia?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk Sheasy, finner et unntak og så klapper seg selv på ryggen.

 

Svar meg heller på dette, hvordan hjelper det Norge at Malaysia fungerer OK, når invandringen som kommer til Norge ikke kommer fra Malaysia?

Innvandring til Norge har absolutt ingen relevans for påstanden om hvorvidt muslimer ødelegger alle samfunn de er en majoritet i.

 

Så, vi har slått fast at Malaysia ikke er ødelagt, men at Albania er ødelagt. Da kan vi ta det et skritt videre, og se hvilke land Albania gjør det godt i forhold til. F.eks. kan vi se på Fragile States Index.

 

Eksempler: Sør-Afrika, Brasil, Botswana, Kypros, Mexico, Serbia, Tyrkia, Kina, Israel, Russland.

 

Eventuelt kan vi se på IHDI. Her er land som scorer dårligere enn Albania:

 

Mexico, Thailand, Brasil, India, Botswana, Sør-Afrika, Kina, Tyrkia, Costa Rica.

 

Er alle disse landene ødelagte?

Lenke til kommentar

Innvandring til Norge har absolutt ingen relevans for påstanden om hvorvidt muslimer ødelegger alle samfunn de er en majoritet i.

 

Så, vi har slått fast at Malaysia ikke er ødelagt, men at Albania er ødelagt. Da kan vi ta det et skritt videre, og se hvilke land Albania gjør det godt i forhold til. F.eks. kan vi se på Fragile States Index.

 

Eksempler: Sør-Afrika, Brasil, Botswana, Kypros, Mexico, Serbia, Tyrkia, Kina, Israel, Russland.

 

Eventuelt kan vi se på IHDI. Her er land som scorer dårligere enn Albania:

 

Mexico, Thailand, Brasil, India, Botswana, Sør-Afrika, Kina, Tyrkia, Costa Rica.

 

Er alle disse landene ødelagte?

At de fleste muslimske land er ødelagte betyr ikke at ikke-muslimske land kan være ødelagte også.

 

Har du noen relevante argumenter, eller er irrelevant preik det eneste du klarer å produsere?

Lenke til kommentar

At de fleste muslimske land er ødelagte betyr ikke at ikke-muslimske land kan være ødelagte også.

 

Har du noen relevante argumenter, eller er irrelevant preik det eneste du klarer å produsere?

Det var nettopp derfor jeg lurte på hvordan du definerte et ødelagt land, fordi hvis du mener at de fleste land i verden er ødelagte - noe du virker å gjøre - så er ikke påstanden din om at alle muslimske land (bortsett fra muslimske land som har olje, og bortsett fra Malaysia) er ødelagte særlig interessant lenger.

 

Jeg regner med du også mener at afrikanere ødelegger alle samfunn de er en majoritet i (Mauritius er bare unntaket som bekrefter regelen, så klart)? Eventuelt at svarte ødelegger alle samfunn de er en majoritet i?

 

Edit: Jeg må innrømme at jeg sliter med å se hvordan det er irrelevant preik å ta for seg en helt klar påstand du selv fremmet. Hvis du mener det er irrelevant foreslår jeg at du slutter å si irrelevante ting.

Endret av Sheasy
Lenke til kommentar

Det var nettopp derfor jeg lurte på hvordan du definerte et ødelagt land, fordi hvis du mener at de fleste land i verden er ødelagte - noe du virker å gjøre - så er ikke påstanden din om at alle muslimske land (bortsett fra muslimske land som har olje, og bortsett fra Malaysia) er ødelagte særlig interessant lenger.

 

Jeg regner med du også mener at afrikanere ødelegger alle samfunn de er en majoritet i (Mauritius er bare unntaket som bekrefter regelen, så klart)? Eventuelt at svarte ødelegger alle samfunn de er en majoritet i?

 

Edit: Jeg må innrømme at jeg sliter med å se hvordan det er irrelevant preik å ta for seg en helt klar påstand du selv fremmet. Hvis du mener det er irrelevant foreslår jeg at du slutter å si irrelevante ting.

 

Hadde vi tatt imot 3 millioner kristne afrikanere, så ville vi også fått store problemer. Jeg er ikke bare imot muslimsk asylinnvandring, jeg er imot asylinnvandring generelt.

 

Tror du at de vil plutselig forandre sin adferd bare fordi de kommer til Norge. Det er grunn til at de landene de kommer fra er så håpløse. Og ja, det er irrelevant å preike om land som også er håpløse når du prøver å motbevise argumentet mitt at nesten alle muslimske land har enorme problemer.

Endret av Camlon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde vi tatt imot 3 millioner kristne afrikanere, så ville vi også fått store problemer. Jeg er ikke bare imot muslimsk asylinnvandring, jeg er imot asylinnvandring generelt.

 

Tror du at de vil plutselig forandre sin adferd bare forid de kommer til Norge. Det er grunn til at de landene de kommer fra er så håpløse,

For tredje gang, jeg snakker ikke om innvandring. Jeg snakker om påstanden "[sett inn gruppe] ødelegger alle samfunn de er en majoritet i."

 

Så, svarte ødelegger alle land de er en majoritet i, ikke sant?

Lenke til kommentar

For tredje gang, jeg snakker ikke om innvandring. Jeg snakker om påstanden "[sett inn gruppe] ødelegger alle samfunn de er en majoritet i."

 

Så, svarte ødelegger alle land de er en majoritet i, ikke sant?

 

I stor grad så gjør de det, selv om det finnes litt flere unntak. Det er derfor begge grupper fører til store problemer når de innvandrer til andre land.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...