Gå til innhold

Jødisk skyldfølelse er ondskap


Anbefalte innlegg

Edit: Jeg endret tittelen pga at jeg tror ikke jøder i seg selv er ondt siden fleste er ateister virker det som, selv om det står noe litt sykt i talmuden om goy eller ikke jøder, men sykdommen ligger i lederne aka EU eller Europas dumme ledere har utviklet et holocaust syndrom(Altså skyldfølelse og bruker alltid holocaust som et eksempel), at automatisk er alle som ikke er oss gode mens vi vesten og alt vi står for er ondskapsfult... Derfor er det nesten slik at man må hate likt selv om de ikke er fortjent, og alt dette bare for å fjerne islamisme og teokrati blant muslimer. Helt utrolig egentlig av hva slags hjerne mentalitet vestlige ledere har?. Jeg lar resten av det jeg opprinelig skrev nedenfor denne linja.................

 

Altså jeg vil ikke si at dette er alle. Men jeg begynner å mistenke at Hitler hadde delvis rett i dette, selv om fyren var en gærn diktator ellers. Det jeg mener er at.

 

Israel vil at vi skal ta inn flyktninger, altså muslimer som elsker teokrati!. Vil Israel ta inn noen?. Nope. Der er det motsatt så det er hyklersk.

 

Ok, litt tilfeldig kanskje. Man kan ikke kalle jøder onde fordi en nasjon mener noe vi skal gjøre? Tja delvis men jeg er ikke ferdig.

 

Har du hørt om begrepet "Goy" eller "Goyim". Det er hebraisk for ikke jødiske nasjoner. Så vi er mindre verdige. En slags form for rasisme. Så vi kan ikke være rasistiske. Men jøder kan det om ikke jøder? Også lurer jeg på om de bare vil ha det slik for å utslette den vestlige sivilisasjonen. Som at de hater oss generelt. Muslimer er like ille med islamsk teokrati, selv om det finnes ateister i midtøsten så blir de sterkt hetset og gjør det vanskelig for dem. Men ja. Det er derfor at det blir laget sånne vitser som "Bad goy" om vi går imot det de vil :p. Det blir også sammenlignet med sosialisme av en eller annen merkelig grunn. Selv om det er litt påstander. Men generelt har jeg uansett av grunnlag å påstå at jøder egentlig har et negativt syn til ikke jøder som oss.

 

Om det stemmer synes jeg vi skal tenke oss om medlemskapet til Israel generelt. Selv om jeg helle vil ha Israel over islamsk teokrati uansett. Men vil ikke ha noe slikt innflytelse på våres politikk iallfall om det skal føre til åpent asyl. Selv om det er mer EUs sin skyld eller EUSSR som jeg kaller det for. Og at Tyrkia bør bli sparket ut av NATO for å være islamofascistisk, bruker presse midler bare for å få mer innflytelse mer eller mindre. Hadde personlig ville vært på lag med russerne enn tyrkerne, møkka politisk innflytelse som har trådd inn i det landet mer eller mindre. Og at vi må melde oss ut av schengen-avtalen som fort som mulig bare for å nevne i fleng eller EØS for dens slags skyld.

 

Om du søker "Goy" eller "Goyim" på YouTube eller "Shut it down" så vil du nok få noen interesange komedie klipp om det jeg snakker om. Synes uansett det er kjipt. Bernie Sanders er jo i tillegg en jøde, så tror nok han vil jobbe for at USA skal godta sosialisme. Og Frankfurt skolen der teorien om Kulturmarxisme kan også være gjort av jøder. Selv om tyskerne har virkelig jobbet ræva av seg når det kommer til sosialisme.

 

Men bare lurer på hva dere tror? :)

Endret av Raae3s
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noe av det rareste jeg har hørt. Hitler hadde ALDRI RETT. Hva han gjorde mot det jødiske folk kan aldri bli rettferdiggjort uansett hvordan man ser på det. Det at Israel ikke tar inn flyktninger som du sier overrasker meg egentlig ikke. Det har ingenting med at de er ondskapsfull, men Israel ble angrepet ac Syria i 1948 og 1967. Jeg velger å tro at de tenker at de ikke skylder befolkningen noe. Selv om dette er feil å si av dem, så forstår jeg det. Du må også tenke på at Israel er hatet av mange land rundt seg. Dårlig rykte går rundt, og hvor mange flyktninger som vil til Israel vet jeg ikke. Har ikke hørt at de vil at vi skal ta inn flyktninger, men bare så det er sagt, Japan har ikke tatt inn noen som helst.

 

Jøder vil neppe utslette den vestlige sivilisasjonen, ettersom de er en del av den, og at de har allierte i den vestlige sivilisasjonen. Om de andre landene vil det rundt dem, vet jeg ikke, men man har religiøse ledere i alle land og religioner.

 

Jødene og Israel vil oss ikke noe vondt,og har bare forsvart seg i mer enn 75 år. Jeg forstår at de er kritisk til alt rundt seg.

 

Hvis det er noen som burde ta i mot flyktninger burde det være alle de andre muslimske landene rundt flyktningslandene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er noe av det rareste jeg har hørt. Hitler hadde ALDRI RETT. Hva han gjorde mot det jødiske folk kan aldri bli rettferdiggjort uansett hvordan man ser på det. Det at Israel ikke tar inn flyktninger som du sier overrasker meg egentlig ikke. Det har ingenting med at de er ondskapsfull, men Israel ble angrepet ac Syria i 1948 og 1967. Jeg velger å tro at de tenker at de ikke skylder befolkningen noe. Selv om dette er feil å si av dem, så forstår jeg det. Du må også tenke på at Israel er hatet av mange land rundt seg. Dårlig rykte går rundt, og hvor mange flyktninger som vil til Israel vet jeg ikke. Har ikke hørt at de vil at vi skal ta inn flyktninger, men bare så det er sagt, Japan har ikke tatt inn noen som helst.

 

Jøder vil neppe utslette den vestlige sivilisasjonen, ettersom de er en del av den, og at de har allierte i den vestlige sivilisasjonen. Om de andre landene vil det rundt dem, vet jeg ikke, men man har religiøse ledere i alle land og religioner.

 

Jødene og Israel vil oss ikke noe vondt,og har bare forsvart seg i mer enn 75 år. Jeg forstår at de er kritisk til alt rundt seg.

 

Hvis det er noen som burde ta i mot flyktninger burde det være alle de andre muslimske landene rundt flyktningslandene.

Vel Japan er smart og de er vel utviklet nettopp pga av det. Men det at vi skal ta imot på anbefalinger av et land er ikke direkte bra.

 

Også vet jeg ikke om alt innenfor holocaust er sant. Altså jeg er ikke en holocaust fornekter. Men det er bevis for at dette er noe som kan være et rent oppspinn på tallene mener jeg. Utifra bevisene så er det sagt å vært 900000 eller noe som ble drept av tyskerne utifra arkeologiske funn. Men du får dømme om videoen har rett eller ei.

https://www.youtube.com/watch?v=9uaxSPtw0bI

Enig. Men som sagt de er smarte. Tror det er et politisk spill vi opplever. Kanskje derfor sosialisme som vi kjenner det rett og slett ikke funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt off topic. Jeg holder med palestina fakisk , jeg mener de har rett på landet.

Jeg mener hedninger burde fått det. De var opprinnelig først :p. Kanaanittere eller noe som de het.

 

Jeg er usikker fordi islamsk teokrati er bare banalt dårlig uansett, er det jeg gjetter vil skje om Palestinerne får full kontroll. Men det betyr ikke at jeg støtter Israels innflytelse om de skal ha innflytelse på hva vi som nasjon skal gjøre politisk. Så jeg sitter egentlig delvis på gjerdet mer eller mindre. Men generelt vil jeg egentlig at Israel skal vinne bare fordi logiskt sett er demokrati bedre, men jeg vil ikke si meg positivt til at vi skal bli påvirket politisk av Israel.

Endret av Raae3s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså jeg vil ikke si at dette er alle. Men jeg begynner å mistenke at Hitler hadde delvis rett i dette, selv om fyren var en gærn diktator ellers. Det jeg mener er at.

 

Israel vil at vi skal ta inn flyktninger, altså muslimer som elsker teokrati!. Vil Israel ta inn noen?. Nope. Der er det motsatt så det er hyklersk.

 

Ok, litt tilfeldig kanskje. Man kan ikke kalle jøder onde fordi en nasjon mener noe vi skal gjøre? Tja delvis men jeg er ikke ferdig.

 

Har du hørt om begrepet "Goy" eller "Goyim". Det er hebraisk for ikke jødiske nasjoner. Så vi er mindre verdige. En slags form for rasisme. Så vi kan ikke være rasistiske. Men jøder kan det om ikke jøder? Også lurer jeg på om de bare vil ha det slik for å utslette den vestlige sivilisasjonen. Som at de hater oss generelt. Muslimer er like ille med islamsk teokrati, selv om det finnes ateister i midtøsten så blir de sterkt hetset og gjør det vanskelig for dem. Men ja. Det er derfor at det blir laget sånne vitser som "Bad goy" om vi går imot det de vil :p. Det blir også sammenlignet med sosialisme av en eller annen merkelig grunn. Selv om det er litt påstander. Men generelt har jeg uansett av grunnlag å påstå at jøder egentlig har et negativt syn til ikke jøder som oss.

 

Om det stemmer synes jeg vi skal tenke oss om medlemskapet til Israel generelt. Selv om jeg helle vil ha Israel over islamsk teokrati uansett. Men vil ikke ha noe slikt innflytelse på våres politikk iallfall om det skal føre til åpent asyl. Selv om det er mer EUs sin skyld eller EUSSR som jeg kaller det for. Og at Tyrkia bør bli sparket ut av NATO for å være islamofascistisk, bruker presse midler bare for å få mer innflytelse mer eller mindre. Hadde personlig ville vært på lag med russerne enn tyrkerne, møkka politisk innflytelse som har trådd inn i det landet mer eller mindre. Og at vi må melde oss ut av schengen-avtalen som fort som mulig bare for å nevne i fleng eller EØS for dens slags skyld.

 

Om du søker "Goy" eller "Goyim" på YouTube eller "Shut it down" så vil du nok få noen interesange komedie klipp om det jeg snakker om. Synes uansett det er kjipt. Bernie Sanders er jo i tillegg en jøde, så tror nok han vil jobbe for at USA skal godta sosialisme. Og Frankfurt skolen der teorien om Kulturmarxisme kan også være gjort av jøder. Selv om tyskerne har virkelig jobbet ræva av seg når det kommer til sosialisme.

 

Men bare lurer på hva dere tror? :)

 

Kanskje det er du som er ond, har du tenkt på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje det er du som er ond, har du tenkt på det?

Jeg er ganske tolerant for religion. Men ikke for enøyde dogmatisk religioner som ønsker teokrati. Men joa, jeg er ond på den måten. Men jeg er realist. Ikke at jeg ønsker at noen skal dø fordi de tror på noe, men ikke søren om jeg ønsker slike forhold her eller andre plasser på kloden. Religionsfrihet, ytringsfrihet og menneskerettigheter er livet for meg :)

Endret av Raae3s
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Litt off topic. Jeg holder med palestina fakisk , jeg mener de har rett på landet.

Da må jeg spørre deg om du har noen historiske fakta som kan bekrefte påstanden din om palestinsk rett til landet? Hva er deres historiske ledere og hva slags styreform var det Palestina var under før Israel "tok over"?...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

En ting er sikkert, ingen lærte mer av Holocaust enn jødene, og det er fascinerende å se hvordan de har raffinert metodene for å utøve sin lebensraumpolitikk i Palestina.

Lenke til kommentar

En ting er sikkert, ingen lærte mer av Holocaust enn jødene, og det er fascinerende å se hvordan de har raffinert metodene for å utøve sin lebensraumpolitikk i Palestina.

 

Enda mer kunnskapsløs rasisme kommer inn i tråden ser jeg. Les noen bøker, og finn et kart. Du har jo ikke peiling på hva du skriver om. Du lærer forresten ikke noe om Israel ved å lese Mein Kampf og koranen, bare et tips.

Endret av Hekate81
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At man i det hele tatt fordeler "rettigheter" til et land/landområde etter hvilken religion man tilhører, viser bare galskapen i det hele ...

Mer eller mindre. Bare kall landet for Kanaan og sjekk hva slags praksisser de gjorde utifra arkeologiske gravninger, bilder og historiske refererte kilder og gjør den gamle hedenske religionen til en statsreligion, problem solved. Gi det til noen som ønsker demokrati osv og da er alle fornøyd... tror jeg da :p, også sier vi ferdig med den saken. Men realistisk sett så er det bedre at Israel vinner. Altså teokrati er bare dårlig... menneskerettigheter og religionsfrihet kan man glemme i en slik verden som det er i meste muslimske land.

 

Men ja... vi lever i en verden der religion er en nøkkelfaktor. Selv om Islam er den største onden som kontribuerer i dag så er generelt all fanatisme bare galskap generelt.

Endret av Raae3s
Lenke til kommentar

Israel tar kanskje ikke inn kvoteflyktninger fra FN, det vet jeg ingenting om, men de tar ihvertfall inn en hel haug med jøder fra Europa! Nylig kunne vi lese i en avis at franske jøder flykter fra antisemittisme. Jeg brukte å lese en kristen dagsavis før, og der var det ofte historier om mange fra andre nasjoner som fikk innpass i Israel. 

De skjøtter godt om sine egne virker det som ihvertfall. Israel er dessuten svært, svært lite, så at de ikke tar inn en haug med migranter er ikke så rart. Ein volk, ein reich! hehe

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

En ting er sikkert, ingen lærte mer av Holocaust enn jødene, og det er fascinerende å se hvordan de har raffinert metodene for å utøve sin lebensraumpolitikk i Palestina.

 

Enda mer kunnskapsløs rasisme kommer inn i tråden ser jeg. Les noen bøker, og finn et kart. Du har jo ikke peiling på hva du skriver om. Du lærer forresten ikke noe om Israel ved å lese Mein Kampf og koranen, bare et tips.

 

Aldri lest Mein Kampf, eller koranen, men det trenger en heller ikke. Det holder å se hva som faktisk skjer og den langsiktige etniske rensningen Israel holder på med.

Endret av Bruker-245639
Lenke til kommentar

Israel tar kanskje ikke inn kvoteflyktninger fra FN, det vet jeg ingenting om, men de tar ihvertfall inn en hel haug med jøder fra Europa! Nylig kunne vi lese i en avis at franske jøder flykter fra antisemittisme. Jeg brukte å lese en kristen dagsavis før, og der var det ofte historier om mange fra andre nasjoner som fikk innpass i Israel. 

 

De skjøtter godt om sine egne virker det som ihvertfall. Israel er dessuten svært, svært lite, så at de ikke tar inn en haug med migranter er ikke så rart. Ein volk, ein reich! hehe

 

"But she said a cultural difference may separate the German response from Israel’s. While Israel, born after the Holocaust, has remained vigilant about maintaining a Jewish majority, Germany may see the Holocaust as a reason to open its borders to victims of tragedy.

“There’s a desire to atone for what had been done,” she said. “Because of what happened before, they feel that they’re repaying a debt and they can take in foreigners. Israeli immigration policy is for people with Jewish origins.”

http://www.timesofisrael.com/as-europe-takes-in-migrants-israel-tries-to-keep-them-out/

 

 

As Europe struggles to handle the influx of migrants on its shores, the issue of migrants again has risen in Israel, which has been grappling with the issue for nearly a decade. While EU policy is now being directed toward finding a way to absorb the migrants, the Israeli government is still focused on getting them out.

..........

But she said a cultural difference may separate the German response from Israel’s. While Israel, born after the Holocaust, has remained vigilant about maintaining a Jewish majority, Germany may see the Holocaust as a reason to open its borders to victims of tragedy.

http://forward.com/news/breaking-news/320557/as-europe-struggles-with-migrant-crisis-israel-copes-with-its-own/

 
:nei:  :nei:  :nei:  :nei:  :nei:
Lenke til kommentar

 

 

En ting er sikkert, ingen lærte mer av Holocaust enn jødene, og det er fascinerende å se hvordan de har raffinert metodene for å utøve sin lebensraumpolitikk i Palestina.

 

Enda mer kunnskapsløs rasisme kommer inn i tråden ser jeg. Les noen bøker, og finn et kart. Du har jo ikke peiling på hva du skriver om. Du lærer forresten ikke noe om Israel ved å lese Mein Kampf og koranen, bare et tips.

 

Aldri lest Mein Kampf, eller koranen, men det trenger en heller ikke. Det holder å se hva som faktisk skjer og den langsiktige etniske rensningen Israel holder på med.

 

 

Kunnskapsløst. Mer enn 1 million israelske statsborgere er arabere, og den gruppen øker raskt. Israel bedriver ikke etnisk rensning. Men mange av "naboene" driver med det, f.eks. IS i Syria og Irak som bevisst voldtar og dreper "vantro," uten at så mange ser ut til å bry seg om det. I Egypt kidnappes, voldtas og tvangsgiftes kristne jenter med muslimske voldsmenn jevnlig, uten at så mange ser til å bry seg om den etniske rensningen/ødeleggelsen av en minoritet heller.

Men gud forby om en eneste muslimsk araber får huser sitt ødelagt av Israel fordi de svarer på rakettangrep - DA er helvete løs og FN fordømmer i øst og vest. DET er rasisme, det, den vanvittige forskjellsbehandlingen som sier at et muslimsk liv, eller et muslimskeid hus, er mer verdt enn tusener av kristnes liv og helse. Det er det signalet FN og politisk korrekte sender ut. Skammelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...