Gå til innhold

Error melding kvar gang eg startar windows. ->


Anbefalte innlegg

hay!

 

dagen før hadde eg tatt av systemgjennoppretting pga et trojan virus.. uheldigvis glømte eg å ha den på att pga dårlig tid osv:P

 

dagen etterpå makka systra mi og nokre venninder på med maskina mi.. IKKJE spør meg korleis dei klarte det men dei klarte å avslutte CMD32.exe i mitt xp operativ system.

 

eg får no opp kvar gang ei "error" melding om at cmd32.exe ikkje finnast. (noke i den dur)

 

eg har ikkje kjent NOKE som helst "fysisk" forandring etter dette anna enn den irriterande meldinga.

 

ok, noken som veit korleis eg kan fikse på dette anna enn å legge xp inn på nytt?

 

hmm.. jaok thx bye satsa på svar yes indeed

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dagen etterpå makka systra mi og nokre venninder på med maskina mi.. IKKJE spør meg korleis dei klarte det men dei klarte å avslutte CMD32.exe i mitt xp operativ system.

 

eg får no opp kvar gang ei "error" melding om at cmd32.exe ikkje finnast. (noke i den dur)

 

eg har ikkje kjent NOKE som helst "fysisk" forandring etter dette anna enn den irriterande meldinga.

øy, ikke skyld på søstra di :love: det er nok viruset som henger igjen med en snutt i registret. Skriv 'regedit' i 'run/kjør' og finn HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

 

 

merk og slett: Explorer.exe C:\Windows\system32\system32.exe - hvis du ikke finner skitten på dette søket, så kan den ligge andre steder i registret:

 

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServicesOnce

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Userinit

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServices

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServicesOnce

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows, run

 

 

ser du en registernøkkel 'cmd32.exe', slett den også.

 

.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...