spøkelset Skrevet 25. februar 2016 Skrevet 25. februar 2016 For å gjøre en lang historie kort har jeg store problemer med begge lyskene. Dette gjør det umulig for meg å spille fotball. Har forsøkt fysioterapeut, kiropraktor og alternativbehandling uten å lykkes. Har også forsøkt å gjøre flere opptreningssøvelser over tid. Når jeg tenker tilbake , mener jeg at problemene mine begynte da jeg fikk bil lappen og sluttet og sykle rundt overalt. Vurderer derfor å skaffe meg en skikkelig sykkel for å forsøke å trene meg opp på den måten. God ide? Synspunkter?
johome Skrevet 25. februar 2016 Skrevet 25. februar 2016 Jeg har opplevd det samme. Det som funket best var faktisk å gå i spagat. Dvs jeg går ikke helt ut , men har tøyet gradvis mere og mere. Legger kroppen over en vanlig krakk som man pleier å hvile beina på : Ha albuene sånn nogenlunde samlet , slik at de tar av for nesten hele kroppstyngden. Strekk det ene beinet ut til siden , og senk kroppen gradvis slik at det strammer/ strekker i lysken. Ta så langt som du våger , og hold stillingen i 30-60 sekunder Reis deg opp og gjenta med det andre beinet. Gjør dette hver eneste dag. Etter hvert vil du klare å strekke mere og mere .... Sikkert ikke helt etter boka , men det funker iallefall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå