Gå til innhold

[PS4] Battlefield Hardline klan, NORV


Anbefalte innlegg

(Også skrevet på Spill.no)

 

Hei, meg og en kompis har skaffet oss PS4 for ikke så veldig lenge siden, og har tenkt å kjøre i gang Battlefield-klanen vår. (eller "platoon" i Battlefield-språk)

 

2955852762324912771.png?v=1397248463

Klan-logo generert via Battlelog. OBS! Vi prøver ikke å etterligne Forsvaret.

 

Vi har som mål å samle norske spillere i Battlefield: Hardline, og senere Battlefield 5. Vi er veldig interesserte i å spille i full tropp med flere spillere, vi bruker selvsagt mikrofon også.

 

Vi har to venner som skal skaffe seg BFH i senere tid, så det er ofte folk å spille med. Vi er alle over 18. Hvis du vil bli med i party chat, legg til Larsen--97 på PSN.

 

Jeg har også tenkt å leie en server i mars, siden det kommer flere alternativer for å "fine-tune" serveren. Det blir da klan-serveren vår.

 

Trykk her for lenke til klan-siden vår, og navnet mitt på PSN er som sagt "Larsen--97", uten hermetegn.

Endret av Larsen97
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gamemode er ikke bestemt enda, siden jeg og kompisen min er ganske nye ;).

 

Vi er veldig glad i Hotwire, så vi spiller det ganske ofte. Conquest er i hvert fall en favoritt hos meg, men en kan spille hva som helst for min del :).

 

Serveren blir i så fall mixed tenker jeg, med spesifikke regler for Hotwire når det blir mulig, i neste patch.

 

Bare å legge meg til så kan vi game!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...