Gå til innhold

Gamecube til 1 krone!


Nexxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør du meg så er jo dette et konge tilbud for ganske mange. Har du PS2, som begynner bli en del år nå.. så har du sikkert over 10 spill. Sett av 3-4 av de eldste du aldri skal spille igjen.. og kanskje 2 litt eldre Xbox spill om du har det.. så har du en GC..

 

For folk som ikke sprar på spill.. men hele tiden selger dem når de er ferdig med dem osv må dette være et knall tilbud i mine øyne.

Lenke til kommentar

Seks konsollspill blir fort opp i mot 3000 kroner i originalverdi. Det burde ikke være vanskelig å få solgt seks konsollspill til PS2 eller nyere konsoller, for godt over 1000 kroner. Selv hvis spillbutikken kommer til å selge dem for 200 kroner, noe som er lavt til konsollspill å være, blir det fremdeles 1200 kroner, noe som er betraktelig mer enn en GameCube koster nå.

 

Dette er i mine øyne et av de tilbudene som virker forlokkende, men som egentlig ikke er så fantastisk som en skulle tro.

Lenke til kommentar
Er egentlig litt merkelig at et helt nytt Gamecube spill koster 100 kroner mindre enn selve gamecuben :p:

En GameCube er det mer eller mindre kun Nintendo som skal ha betalt for. Et spill skal Nintendo, utvikleren og distributøren betalt for. Da blir det litt dyrere enn spill burde være. Derfor er konsollspill dyrere enn PC-spill :-)

Lenke til kommentar
Yes folkens, det stemmer.

 

Har du noen gamle PS2, Xbox eller GameCube-spill liggende, så kan du bytte seks stykker inn i en splitter ny GameCube på EBGames i Oslo og Ski, og betale en krone i mellomlegg.

 

Det spiller ingen rolle hvor gamle spilla er.

HVOR ER DENNE BUTTIKEN LIGGER I OSLO?!

Lenke til kommentar
Seks konsollspill blir fort opp i mot 3000 kroner i originalverdi. Det burde ikke være vanskelig å få solgt seks konsollspill til PS2 eller nyere konsoller, for godt over 1000 kroner. Selv hvis spillbutikken kommer til å selge dem for 200 kroner, noe som er lavt til konsollspill å være, blir det fremdeles 1200 kroner, noe som er betraktelig mer enn en GameCube koster nå.

 

Dette er i mine øyne et av de tilbudene som virker forlokkende, men som egentlig ikke er så fantastisk som en skulle tro.

men hvem i huleste gidder og kjøpe 6 gamle ps2 spill til 1200kr? ingen! annet enn EBgames da =) LOL!

Lenke til kommentar
Nei det kan mann ikke.

 

Men du kan levere di inn og få en GC.. og om dette er spill du sannsynligvis aldri skal spille igjen, er det utvilsomt lurt og bytte de inn... om du ikke samler da.

men GC har jo ingen fete spill, er mer keen på en XBoX med Amped 2 =)

 

 

w00t! 6 PS2 spill og 700 spenn for en xbox! lal! hva koster den i butikken da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...