Gå til innhold

Ny skjerm - maks 3500kr.


comadore

Anbefalte innlegg

Har forandret mening/innsett jeg ikke har behov for en skikkelig gaming skjerm.

 

Jeg spør derfor: Jeg har behov for ny pc skjerm.

 

Størrelse: 21-27"

Pris: 3500kr maks

Utseende: greit om skjermen er tynn/ser bra ut.

 

Bruksområdet: Normalt bruk, en del serie, ikke mye FPS(bare litt). Spiller helst FM2016.

 

Noen forslag?

 

Akkurat nå er det kun: http://www.tek.no/artikler/asus-vg248qe/132792

 

Som er med i min vurdering. Men siden jeg ikke trenger en skikkelig fps skjerm, så hva annet anbefaler folk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen forslag?

 

Denne BenQ gaming skjermen er det tilbud på nå i helga hos Komplett : XL2411Z

Den er godt innafor budsjettet ditt også.

 

For mer seriøs bruk, og med bedre kvalitet generellt : Dell U2515H

Dell skjermen koster 99 kr over budsjettet ditt, men er vel verdt det.

 

 

Takker for et godt tips og forslag. Det virker som om det er DELL som blir valget hittil! Grunnet utseende+ oppløsning osv. Greit å kunne ha når man jobber. Tenker det blir DELL nå og heller gaming skjerm hvis jeg faktisk får tid til å spille etc.

Lenke til kommentar

Ble litt skeptisk etter å ha lest litt om DELL U2515H IPS. Virker som en del sliter med lys i bakgrunnen(fast), samt knappene -_- .

 

Og til dere som har meninger ang hastighet, er det stor forskjell på denne skjermen vs asus vg248qe om man skal spille f.eks bf3/4?

 

Kan nevnes at jeg er casual gamer: BF3/BF4, FM16, strategispill som ROME 2 etc...

Endret av comadore
Lenke til kommentar

Får man en Dell skjerm der kvalitetskontrollen har sovet på jobben, så sender man den bare i retur.

 

Altså til spilling av BF3/4 så er jo en 144 Hz skjerm å anbefale, gjerne da med G-Sync. Greia er da at den koster mer penger enn det du skal bruke. Nå som jeg har vendt meg til det, så går jeg ikke tilbake til en 60 hz skjerm for gaming, det er sikkert!

 

Jeg har en BenQ 32" 4K BL3201PT som jeg bruker til desktop bruk, også gamer jeg på en Asus PG279Q.

Lenke til kommentar

Får man en Dell skjerm der kvalitetskontrollen har sovet på jobben, så sender man den bare i retur.

 

Altså til spilling av BF3/4 så er jo en 144 Hz skjerm å anbefale, gjerne da med G-Sync. Greia er da at den koster mer penger enn det du skal bruke. Nå som jeg har vendt meg til det, så går jeg ikke tilbake til en 60 hz skjerm for gaming, det er sikkert!

 

Jeg har en BenQ 32" 4K BL3201PT som jeg bruker til desktop bruk, også gamer jeg på en Asus PG279Q.

 

Steike! Fint oppsett :) Langt utenfor hva jeg har råd til nå desverre! Så må i førsteomgang ha en skjerm som er midt i mellom. Drømmen er når leiligheten er ferdig å få et oppsett noe ala ditt ;)

 

Så kanskje dell er min skjerm da! Har klart meg med 60hz hittil! Den ser jo tålelig mye bedre ut enn vg248qe også.

Endret av comadore
Lenke til kommentar

Kjøper du Dell skjermen hos Komplett, så skal det ikke være noe problem hvis du skulle få en som må sendes i retur.

 

Ser jeg kan spare 300kr ved å handle hos CDON. Kan vel ikke være så sinnsyk stor forskjell på disse to! + komplett har ikke på lager(ubekreftet). Får høre med de i morgen hva statusen er! Tusen takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

 

Kjøper du Dell skjermen hos Komplett, så skal det ikke være noe problem hvis du skulle få en som må sendes i retur.

 

Ser jeg kan spare 300kr ved å handle hos CDON. Kan vel ikke være så sinnsyk stor forskjell på disse to! + komplett har ikke på lager(ubekreftet). Får høre med de i morgen hva statusen er! Tusen takk for all hjelp!

 

 

CDON har dårlig rykte på seg angående retur, så din risk der. Komplett har kanskje det beste ryktet, men koster som du sier noen lapper mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...