Redaksjonen. Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Nytt elbilsamarbeid.Hva skal Aston Martin og Faraday Future gjøre sammen?
Pseudopod Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 (endret) "Det å kunne prestere i flere runder på en skikkelig motorsportbane eller rundt Nürburgrings Nordschleife er langt mer interessant enn 500 meter i «ludicrous»-modus."Forsåvidt er jeg enig i at det er mer interessant, men en veldig stor del av eiere av høytytende biler vil aldri ta bilen sin til nurburgring. Da er det kanskje like greit at de kan få sin dose adrenalin simpelthen ved å aksellerere opp til fartsgrensen på null komma niks. På kortere baner (nurburgring er mange ganger lengre enn nesten enhver ordinær bane) vil tesla fremdeles klare å putte inn et par imponerende runder før batteri/inverter blir for varm og bilen går i redusert ytelsesmodus. Endret 18. februar 2016 av Pseudopod 2
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 "Det å kunne prestere i flere runder på en skikkelig motorsportbane eller rundt Nürburgrings Nordschleife er langt mer interessant enn 500 meter i «ludicrous»-modus." Forsåvidt er jeg enig i at det er mer interessant, men en veldig stor del av eiere av høytytende biler vil aldri ta bilen sin til nurburgring. Da er det kanskje like greit at de kan få sin dose adrenalin simpelthen ved å aksellerere opp til fartsgrensen på null komma niks. På kortere baner (nurburgring er mange ganger lengre enn nesten enhver ordinær bane) vil tesla fremdeles klare å putte inn et par imponerende runder før batteri/inverter blir for varm og bilen går i redusert ytelsesmodus. Chevrolett kommer med en grei bil, man får se hvordan matchen blir når Tesla/Nasa kommer med sin utgave
Pseudopod Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 (endret) Personlig gleder jeg meg til Volt, selv om jeg heier på Tesla med deres kommende model 3. Dersom Volt ender opp på en lavere pris med mer ekstrautstyr og rekkevidde, så blir det et skikkelig vanskelig valg mellom det, og en Tesla som i tillegg kan få tilgang til et veldig imponerende ladenettverk. Kommer til å måtte bytte ut vraket jeg kjører nå om noen år, og det er disse modellene jeg har i siktet. Endret 18. februar 2016 av Pseudopod 1
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Personlig gleder jeg meg til Volt, selv om jeg heier på Tesla med deres kommende model 3. Dersom Volt ender opp på en lavere pris med mer ekstrautstyr og rekkevidde, så blir det et skikkelig vanskelig valg mellom det, og en Tesla som i tillegg kan få tilgang til et veldig imponerende ladenettverk. Kommer til å måtte bytte ut vraket jeg kjører nå om noen år, og det er disse modellene jeg har i siktet. HONDA kan kile seg imellom. Ved anvendelse av ny teknologi er ofte dei med en stor produktbredde overaskende inovative.
Pseudopod Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Usikker på hva honda kan friste med. Har ikke sett mye om elbiler fra de. 1
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Usikker på hva honda kan friste med. Har ikke sett mye om elbiler fra de. Har Du prøvt andre produkter en el-bil fra honda ?
Pseudopod Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Usikker på hva honda kan friste med. Har ikke sett mye om elbiler fra de. Har Du prøvt andre produkter en el-bil fra honda ? Har ikke prøvd noen produkter fra honda. 1
Halvor Sølvberg- the MOV Skrevet 18. februar 2016 Skrevet 18. februar 2016 Usikker på hva honda kan friste med. Har ikke sett mye om elbiler fra de. Har Du prøvt andre produkter en el-bil fra honda ? Har ikke prøvd noen produkter fra honda. Spør en to til tre venner som har brukt deise produkter. Hva erfaring dei har, om det virker etter forventningen. Bare et tips !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå