Gå til innhold

Ny trådløs router - men hvilken?


anhaga

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har flyttet inn i ny leilighet og merker at min gamle D-Link DIR-655 sliter med rekkevidden til alle rommene. På grunn av uttaket for nettverkskabelen må routeren være plasset i ene enden av leiligheten.

 

Tenker det er på tide med en ny router, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Nettverksforbindelsen er relativt svak (typisk 10 Mbit/s). Tenker å bruke rundt 700,- til 1000,- kroner på ny router. 

 

Er det noen som har et forslag til en brukende router med god rekkevidde? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Netgear R6200-R6300 eller Asus AC66U eller nyere burde klare å få det til rundt 500 til 1000 kr i da særlig brukt.

Vet enkelte expert butikker har salg på utgående netgear routere

 

Dlink router dir 655 bør kastes da den er ubrulig og treg til det meste.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hei,

 

Har flyttet inn i ny leilighet og merker at min gamle D-Link DIR-655 sliter med rekkevidden til alle rommene. På grunn av uttaket for nettverkskabelen må routeren være plasset i ene enden av leiligheten.

 

Tenker det er på tide med en ny router, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Nettverksforbindelsen er relativt svak (typisk 10 Mbit/s). Tenker å bruke rundt 700,- til 1000,- kroner på ny router. 

 

Er det noen som har et forslag til en brukende router med god rekkevidde? 

Ville sette på Asus RT-AC66U, god router til prisen

 

H

Lenke til kommentar

Netgear R6200-R6300 eller Asus AC66U eller nyere burde klare å få det til rundt 500 til 1000 kr i da særlig brukt.

Vet enkelte expert butikker har salg på utgående netgear routere

 

Dlink router dir 655 bør kastes da den er ubrulig og treg til det meste.

 

 

Takk for forslag!

 

Var innom Elkjøp og de hadde NetGear R6250, men selgeren anbefalte en Jensen router.

 

http://www.elkjop.no/product/data/nettverk-og-routere/JENAL3000DG/jensen-tradlos-router

 

Har du noen formening om denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...