Gå til innhold

GUIDE: Så enkelt reparerte vi en iPhone 6 Plus


Anbefalte innlegg

Et annet (les: bedre) alternativ er å sende den inn til et autorisert verksted som bytter skjermen for underkant av 1800kr.

Da beholder man også både garanti og reklamasjon fremover.

 

Jeg og min bror jobber for forskjellige forhandlere og kan si men en gang at de autoriserte verkstedene av apple tar rundt 4000 for dette.

 

Reparerer du for 1800 er du garantert å miste garanti og reklamasjon. Har sett de folka som reparerer på stedet. De tar rundt 2000. De er ikke autorisert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Et annet (les: bedre) alternativ er å sende den inn til et autorisert verksted som bytter skjermen for underkant av 1800kr.

Da beholder man også både garanti og reklamasjon fremover.

Jeg og min bror jobber for forskjellige forhandlere og kan si men en gang at de autoriserte verkstedene av apple tar rundt 4000 for dette.

 

Reparerer du for 1800 er du garantert å miste garanti og reklamasjon. Har sett de folka som reparerer på stedet. De tar rundt 2000. De er ikke autorisert.

 

Blabalbabla, Håper jeg aldri handler hos dere som forhandlere. For jobben din kan du ikke...

 

https://eplehuset.no/vi-hjelper-deg/ofte-stilte-sporsmal/ios/knust-glass-pa-iphone/

 

Sånn, da er den diskusjonen løst. 1.999 for alle telefoner, orginalt, hos apple i nederland.

Lenke til kommentar

 

Et annet (les: bedre) alternativ er å sende den inn til et autorisert verksted som bytter skjermen for underkant av 1800kr.

Da beholder man også både garanti og reklamasjon fremover.

Jeg og min bror jobber for forskjellige forhandlere og kan si men en gang at de autoriserte verkstedene av apple tar rundt 4000 for dette.

 

Reparerer du for 1800 er du garantert å miste garanti og reklamasjon. Har sett de folka som reparerer på stedet. De tar rundt 2000. De er ikke autorisert.

 

 

 

n27JAl8.png

 

Say what? :) Autorisert verksted.

Lenke til kommentar

Hvorfor skriver ikke tek noe om denne error-53 -feilen? Den er jo veldig relevant med tanke på denne artikkelen.

 

Hvis det stemmer at Apple har lagt denne inn med vilje, og at den "krever" IOS9 for å komme frem så er det jo veldig alvorlige greier. Ødelegge en telefon med vilje  :nei:

 

Er forresten selv eier av telefonen som blir reparert i artikkelen  :)

Lenke til kommentar
 

Jeg har byttet skjerm på mange iPhones opp gjennom tidene, og man får også tak i skjermer som er mye lettere å bytte enn den som Tek her har byttet. Man får tak i skjermer som allerede har deler som kamera og høyttaler montert, slik at man kun behøver å flytte over home-knappen.

 

Noen tips til en god, men rimelig skjerm til 6 Plus? :)
Hvordan er kvaliteten på de innebygde høyttalerne og kameraene som følger med disse i forhold til det som sitter der originalt?

Endret av sruben
Lenke til kommentar

Noen tips til en god, men rimelig skjerm til 6 Plus? :)

Hvordan er kvaliteten på de innebygde høyttalerne og kameraene som følger med disse i forhold til det som sitter der originalt?

Nå vet jeg ikke hvor disse skjermene kjøpes fra (ikke jeg som gjør den jobben), men de er visst fra samme fabrikk som lager de originale Apple-skjermene. Så kvalitet på skjerm, høyttaler, kamera og lignende skal være identisk, og jeg har heller ikke sett/hørt noen forskjell.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...