Gå til innhold

[Løst] Problem ved aktivering av Office 2016 på Mac - Office 365 Enterprise


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg jobber i en IKT-avdeling som drifter både PC-er og Mac-er. Vi har bedriftslisens på Office 365 Enterprise og har problemer med å få produktet aktivert på Mac-ene.

Det går fint for PC-brukere og det gikk fint med Office 2011 for Mac.

Etter at Microsoft lanserte Office 2016 for Mac, har vi slitet med å få produktet akrivert på Mac-ene. 

Vi laster ned programmene fra www.portal.microsoftonline.com, logger inn med [email protected], laster ned produktene som brukeren har fått tildelt lisens på.

 

Ved aktivering kommer det en feilmelding som vi har forsøkt å ta opp med Microsoft uten hell.

 

Er det noen andre som har samme problem, eller har en løsning på dette?
 

Trenger virkelig hjelp!

 

post-216747-0-35453600-1454593083_thumb.png

Endret av khoa1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...