Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

P-ring: hvordan vet jeg at den er satt inn riktig?


Ingriiidd

Anbefalte innlegg

Jeg satt inn P-ring for første gang i går kveld og jeg vet ikke helt om jeg har satt den inn riktig..? Altså det gir egentlig mening at den faktisk er satt inn riktig med tanke på at jeg ikke kjenner den og at jeg ikke fikk den lenger inn, men det er det jeg syntes er så rart; jeg trodde det gikk an å få den lenger inn. Jeg kjenner den når jeg stikker en finger inn liksom, og da skjønner jeg ikke hvordan folk kan si at mannen ikke kjenner ringen under samleie? På samme tid så virker det som den er satt riktig inn siden ringen liksom ligger rundt den runde "klumpen" i skjeden.

 

Noen med erfaringer med P-ring som kan hjelpe meg litt her? Hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg satt inn P-ring for første gang i går kveld og jeg vet ikke helt om jeg har satt den inn riktig..? Altså det gir egentlig mening at den faktisk er satt inn riktig med tanke på at jeg ikke kjenner den og at jeg ikke fikk den lenger inn, men det er det jeg syntes er så rart; jeg trodde det gikk an å få den lenger inn. Jeg kjenner den når jeg stikker en finger inn liksom, og da skjønner jeg ikke hvordan folk kan si at mannen ikke kjenner ringen under samleie? På samme tid så virker det som den er satt riktig inn siden ringen liksom ligger rundt den runde "klumpen" i skjeden.

 

Noen med erfaringer med P-ring som kan hjelpe meg litt her? Hehe

Har ingen erfaring med det. Men er det ikke sånn at P-ring er noe av det mest usikre prevensjonsverktøy som fins? 

 

Faktisk, jeg har aldri brukt prevensjon, men kun blitt gravid 3 ganger. Og jeg er over midten av tredveårene. Men faktisk: det fins jo folk som blir lett gravid.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...