Snabel@ Skrevet 28. januar 2016 Skrevet 28. januar 2016 Hei, Byttet ut adaptec SAS controlleren , med en LSI Megaraid SAS 9361-8i idag , men kan ikke finne powermangement i manageren ... har ikke LSI powermanagement - isåfall må jeg snakke pent med Nextron slik at jeg kan levere denne tilbake. Snabelen
Snabel@ Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Skrevet 4. februar 2016 LØST : Kjøpte Areca 1883i kontroller.,.(hvorfor hørte jeg ikke på Nizzen med en gang ) takk til Nextron for eksepsjonell service. Snabelen 1
Nizzen Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 LØST : Kjøpte Areca 1883i kontroller.,.(hvorfor hørte jeg ikke på Nizzen med en gang ) takk til Nextron for eksepsjonell service. Snabelen
Snabel@ Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Skrevet 5. februar 2016 Går som ei kule her nå , ikke disse burst overføringene som jeg hadde med adaptec'n..den går tilbake til proshop imorgen!!
Nizzen Skrevet 5. februar 2016 Skrevet 5. februar 2016 Går som ei kule her nå , ikke disse burst overføringene som jeg hadde med adaptec'n..den går tilbake til proshop imorgen!! Du bør prøve med 1883 i begge ender av 10Gb lanet ditt Hvor mye betalte du for 1883i nå?
Snabel@ Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Skrevet 5. februar 2016 (endret) Jeg kjøpte med en adapter for å ha en ekstern sas mulighet og...rett rundt 9 lapper for begge. Maxer ut 10Gbit nettverket har 6 sas disker i stripe på en eldre adaptec 5805 kopierer til areca'n 6 WD red disker i raid 6.. 989 megabyte /s life is good Endret 5. februar 2016 av Snabel@ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå