Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Treffe henne for første gang


Anbefalte innlegg

Hei!

 

 

Jeg har blitt kjent med en jente over nettet og vi har allerede planer om og møte

 

dette er første gang jeg går ut med en jente og jeg trenger tips

 

 

hva bør jeg unngå? hva bør jeg ha på meg? hva bør jeg si eller gjøre?

 

 

 

alt av hjelp trengs!

 

 

noen historier om hvordan det gikk for dere første gang hadde også vært fint :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva bør jeg unngå? hva bør jeg ha på meg? hva bør jeg si eller gjøre?

Vask deg, stell deg, fiks dårlig ånde. Og finn rene pene klær du kan ha på.
 
Prøv ellers å slapp av og nyt kvelden sammen. Til mer du tenker på hva du skal si/gjøre til mer unaturlig blir det, og sånt plukker kvinner opp på utrolig raskt.

 

noen historier om hvordan det gikk for dere første gang hadde også vært fint  :)

Vi pratet og pratet om alt og ingenting, også var kvelden plutselig over.

 

Google er din beste venn!

Hvis du ikke har noe bedre å komme med er det bedre å ikke svare i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Det spørs hva dere skal gjøre. Skal dere ut på middag, ta på deg noe litt finere. Skal dere bowle, litt mer casual.

Uansett, ha på deg noe du føler deg komfortabel i, og som er noe du faktisk bruker til ellers. 

 

Når det gjelder første møte, gi henne et kompliment om at hun ser fin ut ikveld. Vær deg selv, bli kjent med hverandre og 

bare prøv å ha det moro. Om et par øl tar bort nervøsiteten, gjør det da vel;) 

Du kan hinte om hva hun generelt ser etter eller hva hun er ute etter, men bare hvis det passer seg. 

 

Skal selv møte en jeg bare har møtt to ganger tidligere til helga. Skal ha på meg en fin bluse da vi skal ut å spise. Vi har ikke

pratet noe om følelser eller hva vi er ute etter enda. Jeg tenker å bare ha det fint sammen og se hva som skjer. Kanskje gjør det samme? Første møte kan være skummelt, men er også veldig spennende. Lykke til og gi gjerne en update her.

Lenke til kommentar

Jenter er så forskjellige, men regner med at du har chattet litt og blitt noe kjent med henne nå. Husker en jente sa til meg en gang etter at vi hadde møttes første gangen hvorfor jeg ikke tok mer initiativ. Mange jenter liker en sikker fyr som vet hva han vil ha.

 

Gi henne en klem, vær trygg på deg selv, vær nærvøs, men prøv å ikke vis det. Lat som at det ikke er så innmari viktig hva du gjør eller hvordan du gjør det, så vil det gå helt fint. Gi henne komplimenter. Og husk å spandere på henne.

 

Første møter er alltid litt spennende, men det er veldig gøy også!  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...