Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kjedet meg litt da, såe ja… Spørsmålet er rettet mot homser (har så absolutt ingenting i mot de, min bestevenn er homofil) Hvordan kan gutter fortrekke ett tørt rassehøl fremfor en myk, varm, våt og god vagina. Jeg skjønner det bare ikke? Kan forsåvidt forstå det at man kan falle for en av samme kjønn. Men gjør det slik at man ikke kan bli fristet av en kvinne i det hele tatt? Tenker i den retningen av seskuell nytelse. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er rimelig sikker på at det føles akkurat som å være heteroseksuell. Tror du homofile vet hvorfor de tiltrekkes av samme kjønn? Vet du hvorfor du tiltrekkes av motsatte kjønn? Tror du det er hovedsaklig et tørt rasshøl de er tiltrukket av? Og tror du ikke de ville ha brukt glidemiddel om de velger den ruta? Noen liker sikkert at glidemiddelet kommer innenfra, men tror det er et mindretall.

 

Du skjønner det ikke fordi du ikke føler det samme, derfor kan du ikke relatere til det.

 

Jeg tror heller at ikke det at du tenner på samme kjønn hindrer deg i å kunne tenne på det motsatte kjønn. I et sånt tilfelle kalles du nemlig bifil, og de finnes det mange av. Det burde forsåvidt besvare det spørsmålet.

Endret av AdNauseam
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjedet meg litt da, såe ja… Spørsmålet er rettet mot homser (har så absolutt ingenting i mot de, min bestevenn er homofil) Hvordan kan gutter fortrekke ett tørt rassehøl fremfor en myk, varm, våt og god vagina. Jeg skjønner det bare ikke? Kan forsåvidt forstå det at man kan falle for en av samme kjønn. Men gjør det slik at man ikke kan bli fristet av en kvinne i det hele tatt? Tenker i den retningen av seskuell nytelse. 

 

Seksuell legning handler da ikke kun om hvor man vil stappe pikken.

 

*facepalm*

 

Anonymous poster hash: 2ce50...98f

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...