Gå til innhold

Billigst abbonoment med 1gb?


owhb

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Vurderer å bytte mitt mobiltelefonabonnent, jeg har hatt Ice.net's kampanjetilbud på 1gb for 99kr i mnd i et par mnd nå, og jeg er fornøyd. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å fått Telenordekning igjen, da det er bedre dekning her jeg holder til. Spørsmålet er da om jeg kan få noe like billig? Bruker ikke mye data, men jeg kan nok ikke vike under 1gb i mnd, og gratis sms/ringeminutter er forsåvidt ikke noe must, men bindene i så lenge som 12 mnd kan det ikke være.

 

Så er det noen her med noe forslag?  :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hello.no tar 100 kr mnd for 1 gb data med fri bruk av ordinære ringeminutter, sms og sms. Ingen kampanjepris hos dem som hos Ice og du får Telenor-dekning uten binding.

 

Hovedforskjellene mellom Ice.no og Hello.no sitt abonnement er at Ice struper hastigheten når du går utover 1 gb data uten å ta betalt for overforbruk mens Hello tar betalt per mb om du passerer den inkluderte datamengden uten å kjøpe ekstra datapakke. Hello har også 10 Mbit/s hastighet mot Ice sine 50 Mbit/s, men dette er ikke særlig merkbart med ordinært bruk.

Lenke til kommentar

Var kun første mnd hvor det ikke var internett i huset hvor jeg merket til denne strupingen, forsåvidt greit at det var gratis ut over 1gb, men jeg brukte kun 600mb i desember, så hver mnd er det ikke overforbruk akkurat..

 

Vurderer å bytte til Hello, forskjellene har du jo greit pekt ut allerede Hedonism, så takk for det  :)

 

Edit; Ser nå at det er ca 1kr/minuttet forskjell på anrop til femsifrede numre (som i 02800 til politiet), går en del i det gjennom jobb som er udekket. Tenker jeg fortsetter med det jeg allerede har, er vell liten sjangs for at det skulle komme noe tilbud på 1gb til under 99kr i mnd fremover, men jeg får følge med. Takk for svar! :) 

Endret av owhb
Lenke til kommentar

 

Edit; Ser nå at det er ca 1kr/minuttet forskjell på anrop til femsifrede numre (som i 02800 til politiet), går en del i det gjennom jobb som er udekket. Tenker jeg fortsetter med det jeg allerede har, er vell liten sjangs for at det skulle komme noe tilbud på 1gb til under 99kr i mnd fremover, men jeg får følge med. Takk for svar! :)

 

 

Da er det nok sikkert lurt å holde deg til Ice inntil videre.   :) Har ikke vært særlig med spesialtilbud o.l. de siste månedene på 1 gb-abonnement med fri bruk av ordinære ringeminutter, sms og mms, de fleste ligger på 199 kr utenom Ice og Hello.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...