Albert Andersson Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Hei, Torhild. Flott portrett av fòrplassens kanskje mest sjarmerende fugleart, - blåmeis. Fin positur, bra plassering i bildeflaten, meget bra skarphet, naturtro farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn. M v h Albert. 1
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Skrevet 19. januar 2016 Hei, Torhild. Flott portrett av fòrplassens kanskje mest sjarmerende fugleart, - blåmeis. Fin positur, bra plassering i bildeflaten, meget bra skarphet, naturtro farger, behagelig lys og en uforstyrrende bakgrunn. M v h Albert. Tusen takk for kommentaren
Leif Olsson Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Nice blåmeis, Blue Tit, portrait ? Best regards Leif ? 1
Torhild Jansen Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Skrevet 19. januar 2016 Nice blåmeis, Blue Tit, portrait ? Best regards Leif ? Takk takk Leif
Roar Kneppen Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Velger meg V2 her med best fargemetting slik jeg ser det. Fint komponert. Vet ikke om den tåler ørlite mer skjerping? Ikke lett å få til å sitte stille de der. Roar 1
Ragnar Skj Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 V1 best med det litt spørrende og granskende uttrykket til den vakre blåmeisen. Mvh Ragnar 1
Lisbeth Grendal Skrevet 19. januar 2016 Skrevet 19. januar 2016 Flotte bilder av "lynvingen" Torhild. Her tror jeg at jeg velger V1, som har glimt i øyet. Ikke lett å få til disse blåmeisene, da de nesten er borte før de har kommet. Bra jobba Mvh Lisbeth 1
Anbefalte innlegg