Gå til innhold

Behovet for Symbian på mobiltelefoner?


JZA

Anbefalte innlegg

Series60 er mobiltelefoner med støtte for symbian, de jeg vet om som har det er: 7650(er ikke sikker på den) 3650,6600, sx1 og x. Sikkert flere også, men de er de jeg vet om.

Series 40 er "vanlige" mobiltelfoner, fra nokia tror jeg. Og blant de er 6610,7210,6100,5100,3200?,7250? og sikekrt flere også. Er ikke sikker på det om series 40, men tror det er sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Microsoft basert SmartPhone (Qtek 7070). Grunnen til at jeg har den er:

 

- Kalender, jeg er totalt avhengig av å ha med meg kalenderen min, og synkonisering mot Outlook på laptop'en fungerer perfekt.

- Den beste løsningen jeg har sett av synkronisering og oppslag på kontakter (synkroniseres også mot Outlook)

- Mail. Kan laste ned og sende mail med den.

- Mulig å bruke Instant Messenger, mye billigere enn SMS...

- Lagring av alle passord, regnummer, osv, osv med applikasjonen Codewallet Pro, som også synkroniseres med laptopen min.

- Mp3-spiller med SD-minnekort.

- Helt grei å surfe med.

- Fungerer som GPRS modem til laptop'en.

- Kan spille skikkelig kule spill på den i kjedelige øyeblikk.

 

Kamera er plug-on som stort sett blir liggende i bilen, så det er ikke et argument for meg.

Lenke til kommentar

jeg er lat, og derfor er 3650 (el. andre symbian telefoner) geniale for meg. Jeg sitter nede i stua og hører på MP3. Sangene endrer jeg via BT, Hvem gidder og stikke opp når man slepper?!?! IRRemote er samme geniale greia. dette er ikke grunner i seg selv til at jeg kjøpte mobilen, men jeg kjøpte den fordi mange av de små fancy telefonene var for små for meg. Vibratorene kjentes nesten ikke, La jeg dem fra meg blei de borte, (lommer o.l.) og hvorfor skulle jeg ha en LITEN telefon, med laaangt under halvparten av funksjonene til 3650, for doble prisen. Ikke veit jeg. Men de ble solgt, en etter en. Nå er jeg Happy eier av 3650, og det at den kosta meg 4500 er ikke noe problem, i.o.m. at de andre små dritttelefonene kosta mer. Sitter altså med bedre telefon, og penger til overs.

Symbian er den geniale lille hjørnestenen i det som gjør den bedre.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...