Gå til innhold

Hvor kan jeg selge produktene mine?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg driver og skal selge produkter som jeg lager, men trenger en tjeneste hvor jeg kan selge disse.

 

Per nå i dag er det kun ett produkt, men kan bli flere etterhvert.

Må være en enkel og oversiktlig tjeneste, hvor jeg kan behandle lagerstatus.

 

Er ikke interessert til i og kjøpe domene, med cms osv.

Vil ha en plass hvor det koster helst 0,- og gjerne en norsk side.

 

Kunne brukt Finn.no men er ikke lett og holde oversikt sånn sett.

Har sjekket ut Shopify men må drive og sette opp så mye.

 

Noen som vet om noe som funker "right out off the box"?

 

 

Fant ikke riktig kategori for dette, så admins må gjerne flytte dette.

Endret av leiferiklarsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ønsker deg en nettbutikk, men ønsker ikke å betale noe for den? ikke logisk hvis du faktisk skal selge et eller flere produkter.

Et domene koster 140 kroner per år (eller mindre om du går for .com etc). En nettbutikk blir en engangskostnad ved at noen lager den for deg, finnes også ferdige løsninger. Du blir jo fort mye mer seriøs med en hjemmeside og nettbutikk, enn å hoste det gratis.

Lenke til kommentar

Du ønsker deg en nettbutikk, men ønsker ikke å betale noe for den? ikke logisk hvis du faktisk skal selge et eller flere produkter.

Et domene koster 140 kroner per år (eller mindre om du går for .com etc). En nettbutikk blir en engangskostnad ved at noen lager den for deg, finnes også ferdige løsninger. Du blir jo fort mye mer seriøs med en hjemmeside og nettbutikk, enn å hoste det gratis.

Skjønner hva du mener og er helt enig.

Men det som er greia er at jeg vil ikke opprette noe som det med en gang da jeg selger kun ett produkt. Og det blir solgt 25 stykker. 

Jeg skulle bare selge fra Facebook, men trenger et system siden det er kun 25 stykker og alt for mye respons så det blir rot på Facebook. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...