Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Skal sette opp eget hjemmenettverk for første gang. Stasjonær pc, bærbar pc og PS2 skal online. Den bærbare skal online via trådløst nettverk. Hva bør jeg satse på av de nevnte merker: SMC, 3com eller D-Link Er ute etter lett oppsett og stabilt nettverk.
stigfjel Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) Jeg ville helt klart gått for 3Com. Det merket står for kvalitet. Jeg har lang erfaring med 3Com, og produkter som 3Com kommer med, fungerer. Litt dyrere enn konkurrerende merker, men produktene yter tilsvarende. Endret 17. november 2003 av stigfjel
Dollar Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Ville også gått for 3Com av de merkene du nevnet.
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 De ekstra kronene 3com koster bryr jeg meg ikke om, så vi kan si penger er ikke akkurat saken her, mer stabilitet og brukervennlighet (les: førstegangsbruker). Mener å ha hørt gode ting om SMC, men får inntrykk av dere at det er 3com som er veien å gå. Takker for raske svar, da blir det vel et Ruterkit på meg før jul.
tjilstad Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Jeg for min del bruker draytek (router) og jensen (pcmcia), kvalitet der også, draytek utkjemper 3coms router uten problem, men den koster vel i meste laget, skaffer via jobb til meg selv :nice:
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 Kan noen hjelpe meg å ta avgjøreslen. Prisen på produktene jeg har under er meg likegyldig. Kun 150,- i forskjell. Det står mellom: SMC: http://www.smc-europe.com/english/products...el/2804WBR.html eller: 3com: http://www.3com.com/prod/en_EU_EMEA/detail...sku=3CRWE554G72 Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for 3com basert på deres utalelser, men ble litt fenget av denne "Nitro"-logoen. Triple the speed, double the range. Er det en reklamejippo, eller er SMC litt raskere og med bedre rekkevidde ?
Tor Rasmussen Skrevet 18. november 2003 Forfatter Skrevet 18. november 2003 Noen som har noen dårlige erfaringer med SMC ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå