oleisbest Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Får stadig oftere opp en feilmelding fra IE om at det har oppstått en feil og at den må lukkes. Alle vinduene jeg er inne i stenges dermed automatisk. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? har kjørt Spybot search and destroy og Norman. Har også defragmentert partisjonen flere ganger og vært på microsoft og lagt inn alle viktige oppdateringer plus nyeste IE. Er det noen måte jeg kan legge inn IE på nytt?
bitcowboy Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Avhengig av windows & internet explorer versjon ... JA. Hva bruker du?
Ni kon Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 du kan prøve å tømme temp mappa di. Den ligger under: C:\Documents and settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger Der ligger temporary internet files: hvis du ikke har tømt den på år og dag er det ikke så dumt å få rydda litt mer plass. Virket dette?
Carl M Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 (endret) du kan prøve å tømme temp mappa di. Den ligger under: C:\Documents and settings\ditt brukernavn\Lokale innstillinger Der ligger temporary internet files: hvis du ikke har tømt den på år og dag er det ikke så dumt å få rydda litt mer plass. Virket dette? Hmm... god idè tenke jeg... "kanskje jeg og burde det?" OG jeg hadde pokker meg 15000 filer der innpå -400megs : - Og det er bare en måned siden jeg formaterte hele pc'n Endret 17. november 2003 av So
Windoge Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Gå over til Opera... Enig. Synes uansett den er mye bedre enn IE.
oleisbest Skrevet 17. november 2003 Forfatter Skrevet 17. november 2003 Jeg har den siste IE versjonen, 6 er det vel. Har XP. Tempen er slettet for lenge siden hjalp ingen verdens ting. Ingen som vet om det går ann å slette IE for så å legge det inn igjen. Vet hvilke andre nettlesere det finnes, men siden jeg ikke spør om det så spar meg for skift nettleser, operativsystem osv. postene.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 startet du ikke et lignende topic som ble stengt pga elendig emnebruk samt dårlig overskrift ?
sveinsel Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Maskinen er ustabil. Enten for høyt clocket, eller feil setting på RAM. Jeg har vært borti det samme. Etter flere timer med RAM-test dukket det opp en feil.
CPurcell Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Du kan fjerne Internet Explorer hvis du går til Legg Til Eller Fjern Programmer->Legg Til Eller Fjern Windows Komponenter of fjerner haken til IE. Uansett kan du jo bruke Opera til du får fikset problemet.
EC Skrevet 18. november 2003 Skrevet 18. november 2003 Feilpostet, hører hjemme under programvare. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg