Gå til innhold

BVL : Detail.pdf - Detail-gruppen, publiserer ett lite knippe: Gratis, og definerte virketeorier. Selvfølgelig, med en liten: "Copyright Detail".


N*

Anbefalte innlegg

http://www.bendiklaland.info/detail.pdf - Detail.pdf

 

Vi, i Detail har nylig jobbet med: Publisering, av skjemaet Detail.pdf. Vi, skriver til kapitaler. Hvor vi melder fra, om spesifikke: Copyrights. Og, hvor det eventuelle: Overskuddet, skal. Detail, støtter: MSF & UNICEF. Med, alle underordnede bedrifters: Totale overskudd.

 

 

Detail-gruppen, har som mål og bli: Verdens største u-hjelpsfond - Vi, håper på samarbeid med: MSF/Leger uten grenser, og UNICEF. Det, er dit; alt av fondets overskudd, skal. Detail, betaler kun: De høyst nødvendige lønninger, til ansatte. Og, de like nødvendige beløpene som trengs, for bedriftenes: Innkjøpsressurser. Maksimal inntekt, for en som jobber i ett firma: Underordnet, og/eller startet av Detail. Er, på: 35'000kr pr.mnd. Videre, går det ned til: Avrundet 20'000kr pr.mnd. Deltidsjobber, har klart ett lavere beløp.

Detail, tenker: Masseinnovasjon. Vi, som sitter i Detail, kan være forskere på: Innovasjon, eller innovasjonsteknologi. Kunstnere, som kan noe om bedriftsutvikling/bedriftsinnovasjon/kunstnerisk arbeidsutvikling/kunstnerisk arbeidsinnovasjon. Eller, det kan være: En innovativ forretningsmann/teoretikker. Eller: Hvem som helst, andre med kreativiteten i behold. Vi har erfaring, med scener/konstruksjonsplattformer, for: Innovasjon/utvikling/eksperimentering. Detail, tenker og produsere: Nok virketeorier, og starte nok bedrifter under seg. For, at vi bokstavelig talt skal: Skape pengeregn, over hele kloden! Disverdifisere: Alle mynter, og sedler. Vi, vet at grådighet er roten: Til krig, flukt og fattigdom.

 

Kom gjerne med innspill, til hvor vi kan publisere: Detail.pdf. Last dokumentet opp, her og der: Selv, om du vil. Sleng ved lenker! Flott, hvis du har en relevant liste, over: E-poster.

 

Vi pleier, og reklamere med: "Bokstavelig talt - PENGEREGN! - Klart, vi kan!". Sett, i forhold til: Detail's drømmer, lever vi rimelig primitivt, og banalt akkurat nå, hva? Håper, du som leser, ser: Hvor positiv framtiden, egentlig er. Det gjelder, og bringe verden: Fremover. Og, vi får ikke harmoni med: Dagens regjering, her til lands (Jan. 2016). Og, det er ikke: Åpent for diskusjon, akkurat nå.

 

Ja, jeg ville bare gi dere hw-nerds, mulighet: For en, og annen forretningsvirksomhet. Hiv deg på! Ta ett prosjekt, og dra til Innovasjon Norge, eller en såkornventur. Du, må kunne: Markedsføring, og økonomi. I første omgang, tenker du på og fremlegge positive skjemaer om: Virket. Og, du må kunne regne ut: Total bedriftsplan, for innkjøp, utgifter og inntekter.

 

Husk: Vi, lar oss ikke bremse av noen kapital! De, investerer: Non-profitt, kun for nostalgien, på merket sitt. Det, går så godt som: 0% cash, til kapitalen. Vi, er langt over: Dem. Og, ingen får inntekt: Signert av Detail, og våre copyrights. Før, den eventuelle bedriften: Er, i overskudd.

 

Ta det med ro. Alt selger!

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det står jo bare om inntekt der.

Du kan ikke forvente at noen stoler på tallene dine når ingenting er i bunnen. Noe mer håndfast enn kun forventet inntekt tror jeg hadde gjort seg.

 

Jo. Du er inne på noe. Jeg har en modell, som hører til arkitekturprosjektet. Jeg kan også nevne, at det er mulig og begynne å bygge egne hus. Da, er det snakk om en rund konstruksjon (funksjonalistisk bygd). Slik, at man kan dreie de indre veggene. Jeg, har/hadde også en mappe, tilhørende: Arkitekturprosjektet.

 

Men, på den annen side: Ser man vel ganske fort. At det er snakk om solide tall. Grunnen til at du reagerer, er kanskje fordi det virker alt for tillitsfullt, og enkelt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Han referer til at alt du skriver er preget av at du er enten på syre, eller av sykdommen din

 

Jeg, skriver da for pokker: Akkurat som deg. Og, jeg er ikke på lapper, når jeg skriver. Du må kunne skille mellom stimulanser, her. Når, jeg skriver: Er jeg høy, som ett par hus oppå hverandre. På: Amfetamin/crystal meth. Det var forresten, en gang for kanskje 10 år siden: At myndighetene lyste ut midler til forskning på uskadligjøring av amfetamin, uten å endre virkningen. De lykkes såklart, så nå: Får man ikke lenger sår av dette stoffet.

Lenke til kommentar

 

Han referer til at alt du skriver er preget av at du er enten på syre, eller av sykdommen din

Jeg, skriver da for pokker: Akkurat som deg. Og, jeg er ikke på lapper, når jeg skriver. Du må kunne skille mellom stimulanser, her. Når, jeg skriver: Er jeg høy, som ett par hus oppå hverandre. På: Amfetamin/crystal meth. Det var forresten, en gang for kanskje 10 år siden: At myndighetene lyste ut midler til forskning på uskadligjøring av amfetamin, uten å endre virkningen. De lykkes såklart, så nå: Får man ikke lenger sår av dette stoffet.

Tror nok du undergraver ditt eget poeng dessverre.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...