Gå til innhold

Database på overklokkings-resultater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg overklokka, i steinalderen en gang (3 år siden? :p: ), var det en database en plass med resultater på hva folk hadde greid å overklokka utstyret sitt til... Med alle detaljer på hvaslags utstyr de hadde, kjøling brukt, innstillinger osv osv... Veldig kjekk sak...

Trodde det var på Toms Hardware den var, men fant den ikke der... Noen som vet hva jeg snakker om, og hvor? :)

--

iDEA-L

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde ikke vært dumt om vi hadde hatt noe lignende her på forumet.

Den CPU Databasen som C0bra nevner er ikke helt til å stole på. Mange 14tisser som legger inn resultater kun for å kommme på top.

Det hadde vært fint om vi hadde hatt noe lignende her på forumet, som krever innlogging for å poste.

Njaal

Skrevet

Hmm, ja mulig det var den... Men det ser ikke ut som den er like nyttig nå som sist.. På P4 2.6c får jeg bare opp ca 20 resultater, og ingen av dem er med det hovedkortet jeg har tenkt å kjøpe (Abit IC7-MAX3)... Mens hvis jeg sjekker den jeg klokka sist (PIII-750), så er det haugevis... Jaja... :-)

Kunne jo vært kult å hatt en sånn database her på overklokking.no. Eneste er at hvis det skal være noen nytteverdi i den, ikke bare show-off, så må man liksom ha en sjanse til å finne det oppsettet men har lyst til å sjekke ut... Og er det nok brukere her til at man kan det...? Tja, kanskje...? :-)

--

iDEA-L

Skrevet
' date='17/11/2003 : 16:13'] Det hadde vært fint om vi hadde hatt noe lignende her på forumet, som krever innlogging for å poste.

Njaal

Enig der! men kunne hatt det på forsida, men som krevde innlogging som forumbruker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...