Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den følelsen når min fuckfriend blir stille, og virker uitneressert ut etter sexen


Dersom fuckfriend virker uinteressert ut etter sexen  

40 stemmer

  1. 1. Hva ville du følt dersom fuckfrienden din virker helt uinteressert ut etter sexen?

    • At vedkommende ikke bryr seg, og er ikke interessert i å ivareta kontakten
      8
    • At vedkommende har andre saker å gjøre, og prioriterer meg sist
      2
    • At vedkommende har flere sexpartnere
      3
    • At det er slik det skal være.
      21
    • At vedkommende ikke er høflig, og er ingenting å ha som fuckfriend
      6
  2. 2. Ville du blitt såret?

    • Ja
      10
    • Nei
      30
  3. 3. Ville det gått ut over selvbilde ditt?

    • Ja
      8
    • Nei
      32
  4. 4. Ville du ha akseptert situasjonen, og beholdt kontakten, eller kuttet personen ut?

    • Hadde holdt kontakten
      22
    • Hadde kuttet vedkommende ut
      18
  5. 5. Hadde du gitt beskjed om situasjonen til fuckfrienden?

    • Ja
      16
    • Nei
      24


Anbefalte innlegg

Utifra hva du skriver, så høres det ut som at han ikke vil ha deg, han stalker deg fordi han er sjalu og ikke vil at du skal ha noen andre, han vil fortsatt ikke ha deg, han knuller deg av og til for å "holde" på deg, så du ikke "forsvinner" fra han.

 

Han bruker deg kun for sex, at han stalker deg er jævlig dårlig tegn, kutt han 100% ut, ikke se deg tilbake igjen.

 

Få deg en normal kjæreste som faktisk liker deg, ikke bare kroppen din.

Jeg har en følelse om at han er sjalu ja.... men jeg vet ikke hva han er... men det som jeg føler er at han forsøker å psyke ned selvtilliten min og derfor vil han ikke prate igjen etter sexen.....

 

Jeg følte at han og jeg hadde veldig bra sexuell kjemi, og det har han sagt før. Han skriver om meg på nettet .. på forumer men han vil ikke prate direkte til meg. Han skriver om meg. Og skriver at han synes at jeg er sexuellt tiltrekkende og at jeg er sexy, og at han er frustrert over situasjonen. Han skriver at jeg er bare sex...men samtidig så sitter han og skriver at han har ikke ord for hvorfor han oppfører seg som han gjør.... og at alt går innover han mer enn han kan erkjenne for seg selv.

 

Jeg forstår ingenting av dette her... Galskap fra ende til annen. Vi har kjent hveandre i snart to år. Jeg håper på at han kommer tilbake... og tar en prat i stedet for denne ubehagelige stillheten mellom oss... ;) .

 

Jeg tenker at han stalker meg av interesse av en eller annen grunn.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har STERKE følelser for eksen din. Du er blind av kjærlighet som de sier. Jeg beklager virkelig for at jeg rådet deg å møte eksen din igjen i en av dine tidligere tråder. For du er vel samme jente? Jeg hadde aldri trodd du ville la deg lure enda en gang. 

 

Men du bør slutte å snakke som om han bare var en fuckfriend. Han er EKSEN din. Ekstremt stor forskjell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spiller liten rolle hva vi kommer med råd til deg, du henger deg opp i at han syntes du er god i senga og gir deg mixed signals, fyren vil ikke ha deg for annet enn å tømme seg.

 

Få opp øynene dine, du griper deg fast i karen, gi slipp og ta tak i andre muligheter

Lenke til kommentar

Du har STERKE følelser for eksen din. Du er blind av kjærlighet som de sier. Jeg beklager virkelig for at jeg rådet deg å møte eksen din igjen i en av dine tidligere tråder. For du er vel samme jente? Jeg hadde aldri trodd du ville la deg lure enda en gang. 

 

Men du bør slutte å snakke som om han bare var en fuckfriend. Han er EKSEN din. Ekstremt stor forskjell. 

Det stemmer. Jeg har STERKE følelser for eksen min!.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har STERKE følelser for eksen din. Du er blind av kjærlighet som de sier. Jeg beklager virkelig for at jeg rådet deg å møte eksen din igjen i en av dine tidligere tråder. For du er vel samme jente? Jeg hadde aldri trodd du ville la deg lure enda en gang. 

 

Men du bør slutte å snakke som om han bare var en fuckfriend. Han er EKSEN din. Ekstremt stor forskjell. 

Og ja.... jeg er blind av kjærlighet... Jeg mener at det var uhøflig, og ikke dannet av han, og bare å slutte å ville prate igjen med meg rett etter sex. Det er jo veldig utakknemlig oppførsel etter min mening, MEN .. jeg blir vel EKSTRA lei meg fordi det var min eks... En som jeg aldri klarte å glemme... En som jeg har elsket hele veien... en som jeg har opplevd mye sammen med... Så jeg ble nok ekstra lei meg for det....

Men samtidig så vet jeg at jeg aksepterte at han ikke ville ha et forhold. Men samtidig så kjente jeg jo følelsene for han uten at jeg klarte å styre det selv. Jeg forsøkte å styre de bort, men de kom.... uten at jeg ville det.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du bør bare kutte han helt ut og ikke snakke med han igjen, han behandler deg som søppel.

Selvrespekt, kjære deg:/

 

Jeg føler meg behandlet som søppel. Føler meg behandlet som skit rett og slett! Veldig såret av det. Og kanskje det er normalt å føle det sånn .. det vet jeg ikke? Hva ville dere følt?

 

Men jeg forstår at han ikke har vært snill mot meg, som behandler meg som skit. Men det vondeste er at jeg fortsatt elsker han. Men forstår at jeg elsker en som ikke fortjener å bli elsket. Og at jeg bør finne mer selvrespekt.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Jeg føler meg behandlet som søppel. Føler meg behandlet som skit rett og slett! Veldig såret av det. Og kanskje det er normalt å føle det sånn .. det vet jeg ikke? Hva ville dere følt?

 

 

Det er helt vanlig. I ettertid kan man si at mange unge som startet seksuelle forhold med hverandre, ikke burde gjort det. For man risikerer å sitte ganske ødelagt tilbake. Men det nytter ikke å si det på forhånd til noen... For folk ønsker å prøve ut dette, de ønsker ikke å være jomfruer. Men altså, det er en stor risiko for å sitte der dypt såret etterpå.

Og da burde du starte en tråd om kjærlighetssorg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler meg behandlet som søppel. Føler meg behandlet som skit rett og slett! Veldig såret av det. Og kanskje det er normalt å føle det sånn .. det vet jeg ikke? Hva ville dere følt?

Det er vel normalt å ikke føle seg helt på topp når man ikke blir behandlet som man føler man burde bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg føler meg behandlet som søppel. Føler meg behandlet som skit rett og slett! Veldig såret av det. Og kanskje det er normalt å føle det sånn .. det vet jeg ikke? Hva ville dere følt?

Det er vel normalt å ikke føle seg helt på topp når man ikke blir behandlet som man føler man burde bli.

 

Sexen var topp der og da... Jeg må bare innrømme at jeg elsket sexen med den mannen. Og jeg elsket tiltrekningsfølelsen for han. Han behandlet meg bedre i virkeligheten. Derfor er jeg sjokket når han skriver mail, om at han ikke vil vite av meg for resten av sitt liv. 

 

Jeg skrev nok litt feil i overskrift... Som noen sier her. Fyren var en fuckfriend, men han har vært noe annet og. Han har jo vært en kjæreste. En mann jeg har vært sammen med. Og en som jeg var glad i. Da blir saken en annen. Og det er gjerne derfor jeg sitter å føler at jeg har mistet han på nytt nå... Jeg opplever det som et nytt forholdsbrudd...

 

Men hadde han oppført seg som en venn etter sexen, så hadde alt gått bra. Men han gjorde ikke det. Jeg filosoferer nok en gang på hvorfor han behandler meg slik. Om han har følelser han ikke vil erkjenne, osv... for han vet at han sårer meg, og gjør det ekstra tøfft for meg med å gå videre når han er sånn. Jeg håper på at han fortsatt vil ta kontakt å prate. Gjerne dumt av meg. 

 

Nei føler meg ikke topp nå. Noen andre som har en lignende opplevelse så gjerne fortell om den. 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

 

Jeg føler meg behandlet som søppel. Føler meg behandlet som skit rett og slett! Veldig såret av det. Og kanskje det er normalt å føle det sånn .. det vet jeg ikke? Hva ville dere følt?

 

 

Det er helt vanlig. I ettertid kan man si at mange unge som startet seksuelle forhold med hverandre, ikke burde gjort det. For man risikerer å sitte ganske ødelagt tilbake. Men det nytter ikke å si det på forhånd til noen... For folk ønsker å prøve ut dette, de ønsker ikke å være jomfruer. Men altså, det er en stor risiko for å sitte der dypt såret etterpå.

Og da burde du starte en tråd om kjærlighetssorg...

 

Det er nok kjærlighetssorg jeg har nå. Det er sant. Jeg har hatt kjærlighetssorg for han før, men ble bare glad at vi ble venner igjen etter at det samme hendte i høst. Jeg var glad bare for å være en venn av han... og jeg var glad for sexen vi delte. Men det er det etterpå som gjør vondt. Når han bare sier: blokkerer deg på alt, vil ikke prate med deg igjen... uten at jeg får sjans til å spørre hva som er galt, og snakke med han om det. Alt virket helt topp ut under siste treff. Han var hyggelig. Jeg var hyggelig. Så forstår ikke hva som var galt. Ja, jeg burde heller starte tråd om kjærlighetssorg enn fuckfriend tråd, enig der :) 

Takker for svar :) 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre er å la han være i fred.

Blokker han fra alle steder og ikke svar hvis han tar kontakt.

Det er vanskelig, men helt klart det beste.

Du har bare vært bruk og kast for han, virker det som.

 

Jeg har selv en gang klamret meg fast til en om behandlet meg som dritt, og nå i ettertid klarer jeg ikke å forstå hvordan jeg kunne være så dum og ha så lite selvrespekt som jeg hadde den gangen.

 

Kjærlighetssorg er vondt, men det blir alltid bedre etter en stund.

Nå forlenger du bare pinelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes du sier det samme om og om igjen. Og folk ser ut til å være enig med deg. Har du ikke fått nok oppmerksomhet snart? Jeg ser ikke helt meningen med denne tråden lenger.

Ja, folk ser ut til å være enig med meg i at oppførselen hans var dårlig. Og at han burde kunne prate etter sexen. Da er konklusjonen klar der. 

 

Det beste du kan gjøre er å la han være i fred.

Blokker han fra alle steder og ikke svar hvis han tar kontakt.

Det er vanskelig, men helt klart det beste.

Du har bare vært bruk og kast for han, virker det som.

 

Jeg har selv en gang klamret meg fast til en om behandlet meg som dritt, og nå i ettertid klarer jeg ikke å forstå hvordan jeg kunne være så dum og ha så lite selvrespekt som jeg hadde den gangen.

 

Kjærlighetssorg er vondt, men det blir alltid bedre etter en stund.

Nå forlenger du bare pinelsen.

 

Jeg håper fortsatt på at han egentlig er såpass glad i meg, at han kommer tilbake. Vet det er dumt å tenke sånn, men sånn er det. 

 

Jeg klarer ikke å forstå at han så på meg som bare bruk og kast, som følge av hele historien. Men dere kjenner ikke til hele historien vår. Men vet : det ser sånn ut. 

 

Jeg må forsøke å tenke fornuftig. Og tenke over deres råd. Men jeg kan ikke for det.. Det har bare gått 5 dager siden vi hadde sex, så jeg håper fortsatt på at han er såpass glad i meg at han kommer tilbake for en prat om dette. 

 

Da takker jeg for alle kommentarene i tråden :) Takker for råd og kommentarer! 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Det beste du kan gjøre er å la han være i fred.

Blokker han fra alle steder og ikke svar hvis han tar kontakt.

Det er vanskelig, men helt klart det beste.

Du har bare vært bruk og kast for han, virker det som.

 

Jeg har selv en gang klamret meg fast til en om behandlet meg som dritt, og nå i ettertid klarer jeg ikke å forstå hvordan jeg kunne være så dum og ha så lite selvrespekt som jeg hadde den gangen.

 

Kjærlighetssorg er vondt, men det blir alltid bedre etter en stund.

Nå forlenger du bare pinelsen.

Men jeg får tenke på det... : Utifra måten han behandler meg så har jeg vært bruk og kast for han.

Og det er ikke verdifull behandling, så jeg får forsøke å tenke over det. Og heve hodet mitt over den oppførselen hans.

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å være enig i at du må gå videre! Ja, han var en drittsekk som lot deg være venn med han. Han var en enda større drittsekk da han sa ja til å være pulevenner, eller foreslo det. Fordi da lurte du deg selv til å tro at han hadde romantiske følelser for deg igjen... Men nå har han sagt at du ikke får være en del av livet hans. Nå har han gjort sitt for å hjelpe deg å komme deg videre. Så prøv! 

 

Men du går hele tiden tilbake til "tror han har følelser for meg"-vrælet ditt allikevel. Jeg fortsetter å skrive i denne tråden; litt fordi jeg synes synd på deg. Mest fordi jeg blir provosert over oppførselen din. Du tar ikke vare på deg selv. Og det er svakt. 

Lenke til kommentar

Folk ser ut til å være enig i at du må gå videre! Ja, han var en drittsekk som lot deg være venn med han. Han var en enda større drittsekk da han sa ja til å være pulevenner, eller foreslo det. Fordi da lurte du deg selv til å tro at han hadde romantiske følelser for deg igjen... Men nå har han sagt at du ikke får være en del av livet hans. Nå har han gjort sitt for å hjelpe deg å komme deg videre. Så prøv! 

 

Men du går hele tiden tilbake til "tror han har følelser for meg"-vrælet ditt allikevel. Jeg fortsetter å skrive i denne tråden; litt fordi jeg synes synd på deg. Mest fordi jeg blir provosert over oppførselen din. Du tar ikke vare på deg selv. Og det er svakt. 

Jeg kommer ikke til å date på en stund, men jeg skal forsøke å bearbeide dette, og få opp troen på meg selv igjen. 

 

Han er en drittsekk, som har oppført seg på denne måten. Han har hatt sex med meg for så å si rett etterpå at han ikke vil vite av meg mer. Da sier det seg selv at han er en person som jeg skal være glad for å få bort fra livet mitt. I livet mitt er det kun rom for dem som bryr seg, og ønsker å ha meg i livet sitt. 

 

 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar

Basert på det du nå forteller om fyren: gå videre og ikke se deg tilbake. Ikke svar når han ringer eller sender melding, ikke møt ham – kutt kontakten helt.

 

Anonymous poster hash: d18d6...190

 

Måten han har behandlet meg på, viser at han ikke er noe å være lei seg over. Hadde han vært en mann som kunne kommunisere, og oppføre seg vennlig og omtenksom ovenfor meg så hadde han vært et tap, men denne mannen nektet å kommunisere etter sexen, og dermed vil det si at jeg ikke skal føle meg trist over å ha mistet han. 

 

Det var en gang han dumpet meg, da vi hadde et forhold, og da sa jeg "gå". Han gikk ut i gangen og gråt og tryglet om å få komme inn igjen og snakke med meg, og få være min venn. Så jeg fatter ikke at dette er samme fyren ;). Men det er det. Nå viser han at han ikke bryr seg overhodet. Og da må jeg ærlig sagt: at sånne mennesker skal man være glad man slipper å ha i livet sitt! :) 

 

Anonymous poster hash: c37d0...04e

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...