Gå til innhold

OneCall datatrafikk virker ikke under samtaler


Anbefalte innlegg

Jeg har mobilabonnement fra OneCall.

 

Helt siden OneCall stengte sitt eget mobilnett og gikk over til Netcom sitt mobilnett, så har det konsekvent (og uavhengig av dekningsgrad) vært umulig å surfe på mobilen samtidig som man har en samtale gående. Dette fungerte derimot fint tidligere, da OneCall hadde eget mobilnett.

 

Når jeg spør OneCall kundeservice hvorfor det er slik, så sier kundeservice at det må være min mobiltelefon det er noe galt med. Dette synes jeg er rart, for jeg har prøvd med flere forskjellige mobiltelefoner og resultatet er alltid det samme. Jeg har også snakket med flere andre med OneCall-abonnement, og alle har samme problemet, uavhengig av om det er android eller iphone.

 

OneCall avviser at dette er et problem som ligger hos dem, og de sier at jeg er den eneste som har meldt fra om et slikt problem til dem.

 

Er det noen med OneCall-abonnement som opplever samme problemet?

 

SIM-kortet er nytt. Og mobiltelefonene er alltid oppdatert. Så det står ikke på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg hadde dette problemet før de gikk over til Netcom, så tror ikke det er dette som er feilen.

Nå har jeg ny telefon og operatør, og problemet har forsvunnet - ikke at det plaget meg så mye men...

Lenke til kommentar

Jeg hadde dette problemet før de gikk over til Netcom, så tror ikke det er dette som er feilen.

Nå har jeg ny telefon og operatør, og problemet har forsvunnet - ikke at det plaget meg så mye men...

Det er plagsomt å måtte legge på i en samtale hvis man må sjekke noe på internett, f.eks. hente et nummer på gulesider eller se når en kinoforestilling begynner/slutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...