Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Like og kommentere på Facebook. Interessert i en dame


Anbefalte innlegg

Dere må gjerne skrive videre, men hvis det etter hvert dukker opp noen som faktisk har tenkt å prøve å hjelpe, så kan det være greit å vite at jeg sletter denne tråden fra mine innlegg og ikke kommer til å kaste bort mer tid på å lese det som postes.

 

Jeg visste jo at det ville komme mange idiotsvar, men håpet som sagt på noen ålreite svar også.

Alle som har postet her har forsøkt å hjelpe. De er bare du som ikke har ønsket å ta imot den hjelpen som tilbys, og går rett i forsvar. Som sagt før, det eneste idiotiske her er å kaste bort tid med likes og kommentering, all den tid du ikke kommuniserer direkte med henne. Det har vært gjennomgangstonen til alle som har postet, så det er kanskje du som er på jordet her i denne sammenhengen. Igjen, slutt å kaste bort tiden på Facebook-idioti og snakk med henne.

 

Om du sletter denne tråden fra dine innlegg får være opp til deg. Vi får bare håpe at det du har lest i denne tråden omsider trenger igjennom. Kanskje det vil være for sent for denne jenta siden du allerede har kastet bort for mye tid på Facebook-tull, men muligens neste gang...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Dere må gjerne skrive videre, men hvis det etter hvert dukker opp noen som faktisk har tenkt å prøve å hjelpe, så kan det være greit å vite at jeg sletter denne tråden fra mine innlegg og ikke kommer til å kaste bort mer tid på å lese det som postes.

 

Jeg visste jo at det ville komme mange idiotsvar, men håpet som sagt på noen ålreite svar også.

Hva er et ålreit svar i dine øyne da? Hva er det du ønsker å høre?

Lenke til kommentar

Her er mange "ålreite" svar, problemet er bare at du ikke får det du vil ha. Du tør ikke å innse at du tar feil, ei heller å få bakkekontakt nok til å forsøke. Uansett om du begynner å snakke med henne (jeg tviler), så vil hun kaste deg på bålet etterhvert. Folk som deg er vanskelig å menges med, og et godt eksempel på de jeg styrer unna i hverdagen!

Den harde fakta, men den må av og til frem i lyset. Lykke til med ditt tilsynelatende endeløse prosjekt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var jo ikke så mange idiotsvar her da.... Kommer an på hvordan DU leser svarene. Eller om du egentlig er åpen nok til å åpne en diskusjon. Sletter tråden fordi du ikke fikk de svarene du håpet på... Haha lykke til videre. Til dere andre som skriver her.... Noen forstår det rett og slett ikke selv om de får det inn med teskjeer....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virkelig?

 

Du henger deg opp i "likes" og generelle "kommentarer"?

 

Det er det mest upersonlige du kan komme over. På facebook "liker" jeg ting helt uavhengig av hva det er. Kunne ikke brydd meg mindre om funksjonen ble fjerna heller.

 

Ikke heng deg opp i dette. Snakk heller med dama. Ta fysisk kontakt. Huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...