Gå til innhold

Anbefalte innlegg

750W holder. Jeg ville brukt din 4 år gamle HX750 1-2 år til og så bytta den da uansett om den ryker eller ikke.

Vil du på død og liv ha ny PSU nå kjøp EVGA G2 Supernova 750W.

 

Kjøp 4*4 GB minne til socket 2011-3. Ellers ser du ut som en noob som har bygga :p

 

Edit: Igjen, du har aftermarked CPU kjøler? Og festene for 2011(-3) for denne? Kjøler på denne socket bruker ikke bakplate, det er egne gjengefester på toppen av HK til kjøleren. Mye bedre løsning, men du må ha monteringsmaterialet (og du MÅ ha en kjøler, den leveres ikke med dette og stock suger uansett).

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Kyrre angående PSU valg, EVGA G2 Supernova er de jeg ser blir anbefalt ofte så en 850 eller 750 av den er bra. Jeg personlig liker å ha litt kraftige (Les; Overkill) PSU'er så jeg har en del å gå på + at jeg er mer komfortabel med at PSU ligger på for eksempel 60% bruk istedenfor 80% bruk.

 

Det er nok like greit å høre på Kyrre når det gjelder å vente med å kjøpe ny, jeg er litt nervøs av meg på (muligens) sære ting :p

Lenke til kommentar

750W holder. Jeg ville brukt din 4 år gamle HX750 1-2 år til og så bytta den da uansett om den ryker eller ikke.

Vil du på død og liv ha ny PSU nå kjøp EVGA G2 Supernova 750W.

 

Kjøp 4*4 GB minne til socket 2011-3. Ellers ser du ut som en noob som har bygga :p

 

Edit: Igjen, du har aftermarked CPU kjøler? Og festene for 2011(-3) for denne? Kjøler på denne socket bruker ikke bakplate, det er egne gjengefester på toppen av HK til kjøleren. Mye bedre løsning, men du må ha monteringsmaterialet (og du MÅ ha en kjøler, den leveres ikke med dette og stock suger uansett).

 

 

Enig med Kyrre angående PSU valg, EVGA G2 Supernova er de jeg ser blir anbefalt ofte så en 850 eller 750 av den er bra. Jeg personlig liker å ha litt kraftige (Les; Overkill) PSU'er så jeg har en del å gå på + at jeg er mer komfortabel med at PSU ligger på for eksempel 60% bruk istedenfor 80% bruk.

 

Det er nok like greit å høre på Kyrre når det gjelder å vente med å kjøpe ny, jeg er litt nervøs av meg på (muligens) sære ting :p

..... det finnes aen side 2 ja.. stått og oppdatert i evigheter no. eg er en løk..

jaja hvilke RAM vile du ha tatt då? har 8x2 no sp er en noob jeg :D bare og link og anbefale :D

Lenke til kommentar

Lenken din var ikke helt god ...

 

Antec DF-85 du har regner jeg med? Det er jo et kabinett laget for luftkjøling, og du bør ha godt med plass ser det ut til.

 

Tenker du bare kan ta en Cooler Master 212 Evo egentlig, hvis du begynner å gå tom for spenn.

 

Har du mer penger å rutte med så en av disse, de vil yte bedre men er digre (!)

- Thermalright SilverArrow SB-E Extreme

- Noctua NH-D14 eller NH-D15 (de er i praksis helt like).

- Phanteks PH-TC14PE

Lenke til kommentar

Lenken din var ikke helt god ...

 

Antec DF-85 du har regner jeg med? Det er jo et kabinett laget for luftkjøling, og du bør ha godt med plass ser det ut til.

 

Tenker du bare kan ta en Cooler Master 212 Evo egentlig, hvis du begynner å gå tom for spenn.

 

Har du mer penger å rutte med så en av disse, de vil yte bedre men er digre (!)

- Thermalright SilverArrow SB-E Extreme

- Noctua NH-D14 eller NH-D15 (de er i praksis helt like).

- Phanteks PH-TC14PE

de var helt temelig stor ja! men tror ikke det skal stå iveien for noe? 

listen igjen:

 

https://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1638489&su=CF22C693-6E88-4A23-8348-4A24FA64CAAF

Lenke til kommentar

Det skal ikke komme i veien for noe.

Du har lavprofil DDR4, så det skal gå bra.

Det eneste måtte være hvis kjøleren kommer i konflikt med skjermkort, jeg har sett det skje noen ganger. Men du kan jo egentlig bare flytte skjermkortet til en annen PCIE slot. 

 

Jeg tror dette går bra. Vær OBS på at kjøleren er tung, så når du skal flytte mye på maskinen (LAN) ville jeg lagt den ned på siden først før du løfter den. Da henger ikke kjøleren og stresser HK, den blir stående oppreist hvis du skjønner. 

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...