PBCyrus Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Lurer på om det er noen her som har oppdatert sin firmware på dette produktet: D-Link DI-614+ ? I så fall, hvor lastet dere ned oppgraderingsfilen. Når jeg logger meg på ruteren (DI-614+), og trykker på "update firmware", blir jeg sendt til de amerikanske sidene www.dlink.com. Men da jeg kommer dit står det: -------------------- Attention: This firmware is engineered for US products only. Using this firmware on a device outside of the United States will void your warranty and may render the device unusable. --------------------- Noen som har prøvd å oppdatere fra disse sidene?
MorePower Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 (endret) Jeg har alltid laste ned fra disse sidene, og har ikke hatt noen problemer med firmware derifra. Har vel oppdatert 4 ganger i alt. Husk å oppdatere driverne til de trådløse nettverkskortene også. Signalet ble mye bedre med siste firmware og drivere. Lykke til Pass på å velge riktig produkt (en antenne eller to antenner) edit: garanterer ikke at ditt produkt er identisk med mitt selv om de har samme navn. Endret 16. november 2003 av MorePower
hanskongen Skrevet 17. november 2003 Skrevet 17. november 2003 Prøv denne siden, der finner du de europeiske driverne... ftp://dlink.co.uk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå