Gå til innhold

PS4 verdt pengene


Tottoro

Anbefalte innlegg

Ja, å avinstallere et spill er enkelt. Å fjerne det 100% er noe annet. Vi snakker .dll-filer i windowsmappen, spill-greier i registeret, skjlute mapper i Brukere osv og så videre. Det gjelder nok også steam-spill. Er ikke bare å slette mappen og tro spillet er 100% borte. Det er lett å si dette bare er små filer, mapper osv som ikke tar stor plass, men i f.eks registeret kan det fort bli rimelig mye styr. Dette vil fort gjøre PCen rimelig treg etterhvert, fordi det er så mye tull som blander seg inn. Selvsagt ikke mye pr spill, men det blir fort en del over tid.

Og hva vet du om hva ps4 gjør med tanke på avinstallering? Uansett så tror jeg du har hengt seg litt opp i en nerdete vei å drive med PCen på. Det verste er nok driveroppdateringer da ikke alt er like lett av det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Min samboer lurer på å kjøpe en ps4 til meg til jul. Men så lurer jeg egentlig på om det er Verdt pengene?

 

Jeg har en nokså god PC jeg kan spille på i tillegg. Så er det noen spill eksklusiv til PS4 dere vil hevde rettferdiggjør et kjøp?

Bloodbourne er bankers.

 

Hei! Ps4 er en utrolig fin konsoll og spille på!  Spørs hvilke spill du er inntresert i egentlig. Gta er jo et fantastisk spill for ps4 og Battlefield hardline og Fifa 16 hvis du er i Sports spill, men ps4 har hatt mange problemer i det siste med serverene. jeg har ps4 og er super fornøyd med konsolen! 395 kr for et års Playstation plus som gir det tilgang til å spille online.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...