CB87-Bergen Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hei, Jeg sliter med at andre kan logge seg på, og skrive innlegg med mitt brukernavn. Det skjedde for første gang på skolen, jeg logget inn på hw og skrev noen innlegg. En kompis av meg skulle det samme, og tenkte ikke over at han ikke måtte skrive inn passord. Når han hadde postet det, så han at jeg var "jeg" som hadde skrevet det. Og nå i det siste ser jeg at det plutselig dukker opp innlegg jeg aldri har sett før, som da "jeg" har skrevet. Jeg har forandret passord, men holder dette?
lysbryter Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Logg ut etter hver gang du har skrevet innlegg, og fjern krysset i "husk passord"-boksen.
CAT0 Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Skift passord på alt du bryr deg om du, som hw.no forumet, brukerkontoen din på skolen, mailen din etc etc etc.
ahpadt Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 Hei, Jeg sliter med at andre kan logge seg på, og skrive innlegg med mitt brukernavn. Det skjedde for første gang på skolen, jeg logget inn på hw og skrev noen innlegg. En kompis av meg skulle det samme, og tenkte ikke over at han ikke måtte skrive inn passord. Når han hadde postet det, så han at jeg var "jeg" som hadde skrevet det. Og nå i det siste ser jeg at det plutselig dukker opp innlegg jeg aldri har sett før, som da "jeg" har skrevet. Jeg har forandret passord, men holder dette? Det burde holde, hvis ikke får du si ifra til en admin..
CB87-Bergen Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Logg ut etter hver gang du har skrevet innlegg, og fjern krysset i "husk passord"-boksen. Ja, det er sikkert min egen skyld. Tror jeg har krysset i "husk passord"-boksen... Har skiftet passord på hw, og skal gjøre det andre steder også
enden Skrevet 16. november 2003 Skrevet 16. november 2003 hvis du bruker samme passord andre steder, og da spesielt med samme brukernavn så er det null problem å leke deg der heller
CB87-Bergen Skrevet 16. november 2003 Forfatter Skrevet 16. november 2003 Ja, men tror ikke noen har passordet mitt. Men problemet var at de ble logget på automatisk med min bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå