Gå til innhold

Får ikke til å koble til Apple ID


Fearling

Anbefalte innlegg

Det kommer bare opp at det har oppstått en feil. Hvordan fikser man dette? Vet at passordet er rett, så det er ikke pga. det. Pga dette får jeg meg ikke inn på meldinger. får ikke til å oppdatere apper eller selve iPaden osv... Og jeg kommer meg inn på nett på safari, men ikke Facebook appen eller insta, det står at jeg ikke har nett der?? Hva er greia?

Endret av Fearling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. :)

Litt vanskelig å forstå problemet ditt, kan du forsøke å formulere det på en annen måte?
Selv kan du jo først sjekke om passordet ditt faktisk er riktig, ved å logge deg inn på apple sine sider med din apple ID.

Ville så ha prøvd å restarte Ipaden.

Forsøke et annet trådløst nettverk / evt mobil data om du har det.

Om alt dette ikke fungerer, og du fortsatt ikke får tilkobling så ville jeg forsøkt med å resette Ipaden til fabrikk instillinger.
Koble Ipaden inn i en maskin / Windows / Mac,

Ta først backup av ting du ikke ønsker å miste.

Håper det hjelper  :xmas: 

Lenke til kommentar

Hei. :)

Litt vanskelig å forstå problemet ditt, kan du forsøke å formulere det på en annen måte?

Selv kan du jo først sjekke om passordet ditt faktisk er riktig, ved å logge deg inn på apple sine sider med din apple ID.

Ville så ha prøvd å restarte Ipaden.

Forsøke et annet trådløst nettverk / evt mobil data om du har det.

Om alt dette ikke fungerer, og du fortsatt ikke får tilkobling så ville jeg forsøkt med å resette Ipaden til fabrikk instillinger.

Koble Ipaden inn i en maskin / Windows / Mac,

Ta først backup av ting du ikke ønsker å miste.

Håper det hjelper  :xmas:

Når jeg prøver å gå inn på Meldinger for eksempel, så kommer det opp at jeg må logge på Apple-ID. Jeg prøver å logge inn, og det funker ikke. Så det funker ikke å bruke meldinger. Jeg kommer meg heller ikke inn på Facebook, Instagram, Netflix, Snapchat eller noen apper. Da kommer det opp at det ikke er noe internettilkobling, men jeg er jo koblet til internett? Kommer meg heller ikke på iCloud på innstillinger, da kommer det opp "Verifisering mislyktes. Det oppsto en feil under tilkobling til iCloud". Men jeg kommer meg inn på Safari og kan gå inn på vg, diskusjon.no og ja. Har prøvd å bytte nett, det funket ikke. Har prøvd å restarte iPaden, det funket heller ikke. Prøvde også å nullstille alle innstillinger og nettverksinnstillinger, det funket ikke.

Hvordan resetter man iPaden til fabrikkinnstillinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...