Gå til innhold

Philips 65" UHD LED SmartTV 65PUS7600/12


Anbefalte innlegg

Hei,
Jeg kjøpte denne tven nylig: https://www.komplett.no/product/855598/lyd-bilde/tv/tv-er/philips-65-uhd-led-smarttv-65pus760012

 

Nå har det seg slik når jeg kobler opp pcen til tven, så lagger musepekeren. Slik det ikke er noe særlig å bruke på tven.

 

Noen som vet hva det kan være?

 

 

Pc spec:

AMD FX 8350 4.0Ghz

AMD XFX R9 290

Gigabyte 990fx-ga-ud3.

8gig corsair vengance 1600mhz.

 

Jeg tror selv det skal være nok for å kjøre windows og eventuelle filmer i 4k.

Når det er sagt føles det nesten som om det hakker litt på vanlig 720 og 1080p også.

 

Noen ideer settes stor pris på. Litt kjedelig med en tv i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for tilbakemeldinger.

 

Magio:

Har update rate / pooling rate på steelseries raw = 1000 - maks.

Refresh rate er jeg ikke helt med på hva du mener ? Kan du utdype litt?

Har testet det meste jeg klarer stille på i AMD panelet dessverre. Stilte av og på noe som het ITC også.

Har siste versjon av driveren i følge amd panelet. (Oppdaterte for en ukes tid siden)

 

Mr D:

Har også prøvet å sette tven i data modus, slik som du foreslo. Dessverre var det ikke noe forksjell.

 

Jeg prøver og goolge videre å teste meg frem. Håper på noen flere slike input etterhvert :) Er veldig kjekt å få litt hjelp her også.

Lenke til kommentar

Hei igjen,

Fant ut at R290 ikke har 2.0 HDMI støtte, men 1.4a.

 

2.0 er den eneste HDMI versjonen som støtter 4k 60hz. 1.4 støtter 4k 30hz.

 

Fant også ut jeg kan bruke displayport 1.2 som kortet mitt har med denne overgang laget spesielt for denne problemstillingen.

Denne overgangen kom i år.

 

https://www.dustinhome.no/product/5010893206/displayport-12-to-hdmi-20-uhd-active-adapter

Lenke til kommentar

Hei Stian2345......Er du fornøyd med tv'n ellers? Bildekvalitet og lignende? Har selv bestilt meg maken som jeg går og venter på ;)

 

Hei,

Er veldig fornøyd med tven så langt. Bildekvaliteten er skikkelig bra. Merker også at oppskaleringen på kanaler som ikke sender HD og HD kanaler blir bedre av oppskaleringen. Pluss det skarpe bilde i seg selv. Jeg sitter med kinofølese av serier som jeg er glad i. Tven er tynn og stilfull og passer utmerket de fleste steder vil jeg si.

 

Jeg har alltids forholdt meg til 720p. Det var helt til jeg så 720p mot 1080p på denne tven. Jeg kommer ikke til å se 720 igjen så lang det lar seg gjøre. Da kan jeg også nevne det samme gjelder fra 1080p til 4k.

Amberlight er har også bra effekt. Noe jeg ikke hadde trodd. Nå liker jeg det faktisk, tok litt tilvenning.

 

Gled deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...