Gå til innhold

reklamasjonssak?


Anbefalte innlegg

Hei! :) jeg kjøpte meg et headset for noen måneder siden, har fungert helt fint til i går, høytalerelementene lager lyder når jeg beveger på headsettet, og av og til har jeg lyd, av og til ikke, og som regel bare på ei øre.

 

dette er reklamasjon i mine øyne, men har ikke kvittering, (det er mulig kjøpet er lagret i systemet til elkjøp på mitt navn) har ikke origninalembalasje.. 

 

har jeg noen mulighet til å reklamere på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du betalte med kort så vil du finne transaksjonen i nettbanken din. Skriv ut kvitteringen og ta med i butikken. 

Det vil normalt holde som bevis for transaksjonen og det skal være mulig å finne den i systemet deres. 

 

det har jeg faktisk aldri tenkt på før, takk! 

 

da er det bare det å scrolle seg gjennom tusenvis av kjøp da.. :p

Lenke til kommentar

 

Om du betalte med kort så vil du finne transaksjonen i nettbanken din. Skriv ut kvitteringen og ta med i butikken. 

Det vil normalt holde som bevis for transaksjonen og det skal være mulig å finne den i systemet deres. 

 

det har jeg faktisk aldri tenkt på før, takk! 

 

da er det bare det å scrolle seg gjennom tusenvis av kjøp da.. :p

 

Eller bare søke på "Elkjøp" i nettbanken.

 

Hvilket headset er det, pris? Er det Beats så må det inn til reparasjon.

Lenke til kommentar

 

 

Om du betalte med kort så vil du finne transaksjonen i nettbanken din. Skriv ut kvitteringen og ta med i butikken. 

Det vil normalt holde som bevis for transaksjonen og det skal være mulig å finne den i systemet deres. 

 

det har jeg faktisk aldri tenkt på før, takk! 

 

da er det bare det å scrolle seg gjennom tusenvis av kjøp da.. :p

 

Eller bare søke på "Elkjøp" i nettbanken.

 

Hvilket headset er det, pris? Er det Beats så må det inn til reparasjon.

 

 

neei går ikke an å søke så langt tilbake :/ iallefall ikke med SMN

 

det er steelseries v3 prism, om det må inn til reperasjon eller om jeg får nytt er ett fett, bare det ikke koster meg noe, elkjøp burde da kunne søke opp mitt kortnummer/kontonr elns og se transaksjonen ? 

Lenke til kommentar

 

 

 

Om du betalte med kort så vil du finne transaksjonen i nettbanken din. Skriv ut kvitteringen og ta med i butikken. 

Det vil normalt holde som bevis for transaksjonen og det skal være mulig å finne den i systemet deres. 

 

det har jeg faktisk aldri tenkt på før, takk! 

 

da er det bare det å scrolle seg gjennom tusenvis av kjøp da.. :p

 

Eller bare søke på "Elkjøp" i nettbanken.

 

Hvilket headset er det, pris? Er det Beats så må det inn til reparasjon.

 

 

neei går ikke an å søke så langt tilbake :/ iallefall ikke med SMN

 

det er steelseries v3 prism, om det må inn til reperasjon eller om jeg får nytt er ett fett, bare det ikke koster meg noe, elkjøp burde da kunne søke opp mitt kortnummer/kontonr elns og se transaksjonen ? 

 

Nei.

 

Hadde kortnummeret ditt blitt lagret i systemet, hadde man blitt utsatt for svindel relativt kjapt. Slik informasjon er sensurert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...