Gå til innhold

Rød prikk på tlfapp, vil ikke bort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne røde prikken på telefonappen vil ikke bort samme hva jeg gjør. Den kommer å går litt som den vil. Har så klart prøvd å åpne appen, lukke helt og åpne igjen, slå av og på tlf. Fått noen til å ringe til meg for å så ikke svare, da vil jo normalt den røde prikken komme opp med antallet tapte anrop inni. Da jeg gjorde dette sto det +1 inni prikken (sikkert en oppdatering eller noe som har endret dette, før sto det aldri + noe sted ved tapt anrop. Anyone?). Ingenting fungerer, den plager meg og jeg vil ha den vekk. Tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Står det aldri noe tall i prikken? Hvilken iOS-versjon har du?

Skrevet

Telefonsvarer har jeg prøvd før, prøvde nå igjen. Kommer alltid så langt som til at den "Konfigurerer telefonsvarer" også skjer ikke noe mer. Den blir aldri ferdig og etterhvert slutter den bare, og står slik som før.

Skrevet

Har du vært innom alle menyene og bladd nedover (slik at den oppdaterer seg) ? hvis ikke dobbel klikk på hjemknappen deretter avslutt appen med å dra den opp og ut av skjermen / restart telefonen

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Sjekket om Skype har noen ubesvarte anrop?

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Prøv å hold inne power og hjem knappen til du ser Apple logoen.

Dette vil jo slette alt på telefonen...

Skrevet

Prøvd slå av/på funksjonen?

Innstillinger -> Varsling -> Telefon -> Merk appsymbol -> Av

Da går prikken vekk!!, da kommer det vel ikke varsel dersom jeg har tapte anrop heller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...