Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sjekker tempen for TG her på forumet :)

 

Noen her som ville deltat på noe slikt? Treffe andre forumslitere som en selv ansikt til ansikt. 

Hadde vært litt morsomt å sett hvordan alle dere ser ut ^^

 

Sån som det er nå kommer jeg til å reise med 2 venner hele veien som vi gjorde i fjor. Vennene mine deltar gjerne på en slik rekke om det finnes interesse for det. Grlling og kos utenfor skipet er en selvfølge! :)

Utifra hvordan det var sist år har jeg insett at det er folkene som er TG, ikke alt det andre. Eller kanskje i mindre grad, men folkene og det vi finner på i lag som er det som huskes når TG er over.

 

Startet en lignende tråd på Freak.no så klarer vi kankje samle en liten gruppe.

link til den tråden:http://freak.no/forum/showthread.php?p=3273663&posted=1#post3273663

 

 

Snakkes på TG.

SpongeFrog 

post-325256-0-22164800-1448207647_thumb.jpg

Endret av SpongeFrog
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle jeg vurdert noe slik hadde jeg heller tatt turen til: http://www.houseofnerds.no/

 

Er nærmere der jeg bor selv det kanskje er over 2 mil unna, og det er langt billigere og enkelere.

Skulle jeg likevell vurdert å reise så langt måtte steder hatt mere en 1 gigabit hastighet og rutte med.

 

Nå er det ganske stor forskjell på House of Nerds og TG da. Jeg skjønner ikke en gang hvordan du kan sammenligne de to..

Et arrangement med 10 000 deltakere kontra et fast tilholdssted beregnet på langt færre brukere. 

 

Og hva skal du egentlig med mer enn 1 Gbps? Linjen ut fra TG er langt mer enn som så også. 

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Hjelper lite hvis SFP+ ikke støttes det finnes Mellanox ConnectX-2 10G nettverkskort 

selv om TG hadde i fjord verdensrekord på 110Gbit/.

men få steder der man virkelig får testet slikt.

 

 

En minimum 10 meter lang TP (Twisted Pair) nettverkskabel. regner vel med 10 gigabit ikke gir raskere ytelse.

 

For det er jo dyrt å være der, og støyer nok mye mere en mindre steder som house of nerds.

Grunnen for jeg sammenligder de er for det er få andre alterantiver med unntak av internetkafer og de bør man være glad hvis man kan laste ned noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...