Gå til innhold

FEATURE: Hva skal til for at et langt spill ikke kjeder oss?


Anbefalte innlegg

Hva er poenget ditt ?

Vil du ha flere A til B spill ???

be my guest.

 

Og du har nettop opsumert 1 % av spillene som kom ut it år :D

Gratulerer :D

Tror ikke du vet hva A til B betyr.

Poenget mitt var at de fleste AAA-titler, altså spill med store penger og markedsføring bak seg, går for open-world kontra A-til-B-spill.

 

Jeg vil gjerne ha spill som er mer polerte, har flere konsekvenser for de valgene man faktisk må gjøre, og litt mer retning. Et spill som tilsynelatende gir deg uendelig med valg som alle leder til et lignende farget område med samme assets og fiender brukt, har bare flere sidequests og områder som suger opp tiden din uten å gi noen belønning.

 

Min definisjon på A-til-B-spill er forøvrig et spill der man har en eller flere gitte veier man kan gå gjennom spillet på, som går i en forhåndsbestemt rekkefølge og pacing styrt av utvikleren med begrensede muligheter for avvik. Hvis din definisjon på A-til-B-spill er annerledes vil jeg gjerne vite hva den er, en nedlatende kommentar på slutten av innlegget ditt som impliserer at jeg er uvitende er jeg derimot lite interessert i.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...