Gå til innhold

ASUS EeeBook R417MA er 32GB nok lagringsplass for 64bit windows 10?


Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Hva tror dere? Er denne ASUS EeeBook verdt å kjøpe? 

 

https://www.expert.no/data-og-tilbehor/datamaskiner-barbare/barbare-datamaskiner/asus-r417ma-wx0144t-14-laptop-white/p-251463/

 

Den har 32 GB lagringsplass og tar SD-kort... men kjører windows 10 i 64 bit utgave, blir ikke det litt lite plass til det operativsystemet? Jeg har en intel compute stick med 32 GB lagringsplass og windows 10 men det er 32 bit, da har jeg igjen 14,4 GB av ca. 29 (32) GB lagringsplass, kan bare tenke meg at 64 bit windows vil spise opp resten av plassen ganske kjapt eller? Særlig med oppdateringer eller er det mulig å få disse oppdateringene til å lagres på SD-kort? Har ikke klart å finne ut hvor store SD-kort denne Asus Eeebook støtter. Noen som vet?

 

Eller ville dere gått for en laptop med minimum 128 GB SSD?

 

Har vanskelig for å pøse ut penger på elektronikk, da jeg vet at det absolutt ikke er en investering. I det øyeblikket man har betalt og gått ut av butikken evt. pakket opp esken og begynt å bruke den så er den ikke verdt mer enn halvparten av det man kjøpte den for...  :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo helt umulig å synse noe om så lenge du ikke spesifiserer hva du skal bruke den til.

 

Har vanskelig for å pøse ut penger på elektronikk, da jeg vet at det absolutt ikke er en investering. I det øyeblikket man har betalt og gått ut av butikken evt. pakket opp esken og begynt å bruke den så er den ikke verdt mer enn halvparten av det man kjøpte den for... :hm:

På den annen side er min erfaring at det aller billigste du finner på markedet nesten alltid er ræl, og derfor blir liggende i en skuff heller enn å faktisk brukes, fordi brukeropplevelsen er helt jævlig. I min bok er en brukbar maskin til 4000 kr som gjør det den skal uten å mukke et bedre kjøp enn en maskin til 2000 kr som gir deg AIDS og kolera av å brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...