Gå til innhold

[Løst] Hjelp til logo - Youtube kanal


Anbefalte innlegg

Hei,

 

dette er ganske vanskelig for meg å spørre om, men som noen sikkert vet så lager jeg videoer på YT. Jeg synes min logo og kanalbakgrunn er litt dårlige og ønsker derfor å forbedre litt. Grunnen til at jeg spør er at jeg er dårlig på å finne på noe som er bra når det gjelder grafisk design. Jeg kan desverre ikke gi noen kompensasjon for dette bortsett fra en link, referanse eller noe på "About" saken på kanalen. Jeg vet at dette er ganske frekkt å spørre om og jeg har kviet meg i ganske lang tid for å "ta tak" i dette og diskusjon.no er det eneste forumet jeg er på. Jeg spør dere for alle er veldig snille her :love:

 

Jeg tjener ikke penger på kanalen og det er ikke mer enn 8 subscribers pr. nå.

 

Jeg ønsker ikke å reklamere for kanalen til alle her, litt pga lite innhold og litt pga andre ting, så jeg vil bare ta det på PM hvis noen vil hjelpe.

 

Dere kan godt påpeke hvor frekk jeg er som spør om noen kan gjøre en slik jobb gratis :D Ingen problemer hvis ingen vil hjelpe meg, jeg forstår det godt :)

 

På forhånd takk.

 

Edit; Jeg vil selvfølgelig også lage en takkevideo til en eventuell hjelper hvis h*n ønsker dette.

 

Edit2; Jeg har holdt på med dette i ca 1 år nå og har ingen planer om å slutte selv om kanalen ikke er så veldig populær. Sikkert ikke så viktig å påpeke dette (?).

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips, men det programmet der var ikke så veldig bra. Det er nok kanalbanneren som er det viktigste. Jeg har litt erfaring med paint.net som er mye bedre. Inspirasjon er egentlig på plass, men jeg har store problemer med å faktisk få til noe som ser representabelt og semiprofft ut. Tryllestavverktøy og slike ting fungerer litt, men det blir ikke så veldig bra med mine kunnskaper. Jeg har ikke tid til lære meg Photoshop eller GIMP skikkelig heller.

 

Desverre så har jeg ikke så stor omgangskrets lengre (kan telle dem på en hånd og alle er familie) og ingen jeg kjenner kan noe om bilderedigering i det hele tatt. Det er litt kjipt og derfor jeg må krype til korset og spørre her. Jeg kan eventuellt finne ut sirkus hva jeg vil ha og sende materialet så det er bare å gjøre det pent (det hørtes egentlig veldig ille ut når jeg tenker etter)

 

Jeg føler meg skikkelig dårlig for at jeg må spørre her og det er veeeeldig flaut. Det er ikke noe problem om jeg ikke får hjelp og jeg er veldig klar over at det er veldig liten sjanse for at noen i det hele tatt gidder. Hadde jeg hatt noen kroner å betale så hadde det vært bedre, men slik det er nå så går det desverre ikke :hm:

 

Uansett så skal du ha takk igjen, fint at noen i det hele tatt gadd å svare meg :) +1

Lenke til kommentar

Hmmmm, det var en god idè. Der er det kanskje noen på en skole som trenger litt "førstehånds erfaring" :hmm: Husker vi tok imot enkle oppdrag da jeg gikk på VGS. Kunst og håndtverk er vel den linjen på VGS de driver med grafisk design på PC regner jeg med? Hvordan tror du de stiller seg til å gjøre noe slik gratis og bare få kreditt på en veldig (veldig veldig) liten YT kanal?

 

Jeg tør ikke snakke med noen i person heller så det gjør jo saken vanskeligere, det hadde nok vært bedre å gå til en lærer/ skole personlig. Folk som vet hvem jeg er her på diskusjon.no vet jo at jeg har litt problemer med slike greier :p

 

Kan jo muligens prøve facepunch eller reddit hvis jeg ikke får det til på en annen måte. Tusen takk skal du ha +1 igjen :D

Lenke til kommentar

Jeg merker denne som løst jeg da den reddit linken var akkurat det jeg var på utkikk etter og jeg ser at andre har fått hjelp med akkurat det samme som jeg trenger. Tusen takk for hjelpen :w00t::love: :love: :love:

 

Edit; Hvordan merker man et innlegg med "beste svar"?

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Skal vell stå på innlegget mitt en plass  :wee:

 

Ser ikke hvordan jeg merker det noe sted, samma det, beste svaret er det under her. Takk takk takk :) Visste det var et skudd i blinde å spørre om direkte hjelp på et relativt lite forum som diskusjon, men jeg fikk et dytt i riktig retning som var det jeg trengte. Da var det bare å lage en G-doc sak, beskrive hva jeg kan tenke meg og krysse fingrene for at noen gidder å hjelpe til :)

 

Når jeg gikk medium og kommunikasjon på VGS så hadde jeg gjort det gratis :)

Er jo mulig å sende en mail til en av lærerene og høre om noen som har lyst på et lite oppdrag?

 

https://www.reddit.com/r/FreeDesign

Fant den tråden der på Reddit, her ser det ut som om det er mange som er aktive :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...