Gå til innhold

JULEGAVE tips?


hannee9

Anbefalte innlegg

I år skal jeg gi gave til 14 venner og 7 familiemedlemmer. Jeg ønsker heller ikke å bruke veldig mye penger på hver gave da jeg skal kjøpe så mange. (er 16 år så har ikke så all verden til inntekt).

 

Jeg skal gi gave til 5 veldig gode venner (tips) resten er slike venner jeg skal gi gave til. 

Familiemedlemmer er mamma og pappa, mine 4 brødre og mormor og morfar

 

Har dere noen tips til billige eller noen gaver jeg kan lage selv som de blir glade for? Har venner som blir veldig glade for det meste. 

 

Har dere noen tips til gaver til foreldre, besteforeldre og søsken?

 

Skal til Trondheim neste uke, Har dere noen butikker jeg burde dra innom som har fine gaver?

 

Selv om jeg ikke har all verden til inntekt, så ønsker jeg ikke å kjøpe noe som de ikke blir glade for, bare for at jeg synes det er billig.  Viktigeste for meg er ikke at det er billig, men at det er noe de blir glade for <3

Endret av hannee9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

#ordbok  :dribble:

 

Mitt triks er jo å lage sjokolade /bake selv/ putte på stygge syltetøyglass med rutenett-duk. 

Liker å gi opplevelser eller noe som kan spises, så slipper jeg å designe hjemmet deres med mine utvalgte ting.

Kinogavekort ol.

Medlemskap i et magasin, typisk 2xx for et år ol. 

Treningsforum til de unge, national geographic, time magazine og illustrert vitenskap m.m.

Endret av War
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I år skal jeg gi gave til 14 venner og 7 familiemedlemmer. Jeg ønsker heller ikke å bruke veldig mye penger på hver gave da jeg skal kjøpe så mange. (er 16 år så har ikke så all verden til inntekt).

 

Jeg skal gi gave til 5 veldig gode venner (tips) resten er slike venner jeg skal gi gave til. 

Familiemedlemmer er mamma og pappa, mine 4 brødre og mormor og morfar

 

Har dere noen tips til billige eller noen gaver jeg kan lage selv som de blir glade for? Har venner som blir veldig glade for det meste. 

 

Har dere noen tips til gaver til foreldre, besteforeldre og søsken?

 

Skal til Trondheim neste uke, Har dere noen butikker jeg burde dra innom som har fine gaver?

 

Selv om jeg ikke har all verden til inntekt, så ønsker jeg ikke å kjøpe noe som de ikke blir glade for, bare for at jeg synes det er billig.  Viktigeste for meg er ikke at det er billig, men at det er noe de blir glade for <3

 

For jentene: stikk innom The Body Shop og kjøp noe med digg lukt (som du og tror de liker) = win.

Gutter blir også glad for slikt.

 

Vet ikke hvor gamle de er, men promilletester. Koster 29,- på Coop OBS. Sammen med noe annet blir det en spennende og bra gave.

 

Teknikmagasinet er bra sted for tenåringsgutter. Du kan se på nettsiden deres og bla i kategoriene av ting de er opptatt av.

 

Til å lage selv: hjemmelagde karameller som du stapper oppi et kremmerhus lagd av matpapir eller små glass gjerne med sløyfe rundt. Glass som det selger de nok på Nille og andre butikker. Alle elsker jo karameller, spesielt hjemmelagde nå til jul! :dribble:

Videre tips til spiselige gaver så har du den flotte Trines matblogg med "Spiselige julegaver" og denne "Spiselige julegaver i glass".

 

Lykke til! :xmas:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...