Gå til innhold

Hvor mange DVD-filmer har du?

Manx

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ca 250 stykker. Alle som er kjøpt i Norge er foreløpig nedpakket så jeg vet ikke det eksakte antallet.

Litt OT så kjøpte jeg forøvrig denne før jul. Satser på at den er full før jeg reiser hjem om 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

160 + et uvisst antall som er lånt bort. de er borte..

hadde det ikke vært for piratkopiering, hadde jeg sikkert hatt 100 til, men "hvis" holder jo ikke her :)

Endret av toro2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har registrert 203 på DVDProfiler men har flere som enda ikke er scannet (Utlånte filmer osv). Og som dere ser nedover lista har jeg tatt meg friheten til å registrere noen filmer som tilhører familiemedlemmer...

Skrevet
Har ikke flere enn ca 40, men ser ikke på det som så veldig dårlig med tanke på at jeg ikke hadde noen for 2 mnd siden :)

7247339[/snapback]

Har nå over 100, så hvis det fortsetter i denne farten kommer jeg til å ende opp med veldig mange filmer og utrolig lite penger.
Skrevet

Et spørsmål:

Hvis dere mot all formodning skulle laste ned en dvd-fil (kun av hjemmelaget / lovlig art selvfølgelig) på 4.7 GB, brenner den ut, printer ut cover o.l., legger dere den da til i Intervocative?

Jeg får ikke den samme feelingen av det, så jeg gjør det ikke.

Skrevet
dimilies,nei.

Filmen er grei å se på på tv'en, lerret etc.

Men ser bare eller virker bare jalla ut da man ser den sammen med kjøpefilmer i stativet eller hylla.

7822786[/snapback]

Takk.

Ble litt bekymret etter posten et par hakk over. ;)

Skrevet

Etter å ha skaffet skikkelig hjemmekino er det lett å blakke seg på dvd'er :D

Har en filserver med masse filmer på, men ser så si aldri på dem.. Finner en kjøpt lovlig dvd i hylla, og den oppgraderes hele tiden. Fra 10 dvd'er til 100 gikk på null komme niks etter hjemmekinoen var oppe :D

Deretter bare fortsetter det....

Skrevet
Et spørsmål:

Hvis dere mot all formodning skulle laste ned en dvd-fil (kun av hjemmelaget / lovlig art selvfølgelig) på 4.7 GB, brenner den ut, printer ut cover o.l., legger dere den da til i Intervocative?

Jeg får ikke den samme feelingen av det, så jeg gjør det ikke.

7822763[/snapback]

Nei, det man måtte ha av nedlastede utgaver, tittekopier osv legges ikke inn i Profiler.

Et av de største problemene for de som redigerer/kvalitets-sjekker Profiler er alle nautene som legger inn "egne" utgaver, finner på UPC-koden, og oppdaterer databasen.

Skrevet

Har vel rundt 350 tror jeg.. Har ikke tella gjennom på lang tid.. men hylla er nesten full... Dette er forresten uten samlepakker der jeg har f.eks Dødelig Våpen, Matrix, Steve Macqueen filmer etc etc..

Skal prøve å lage profil nå og.. Genial og enkel måte å holde orden på¨:)

Skrevet

Har selv passert 1800 i det siste men det tallet stemmer ikke helt siden jeg ikke har plukket ut en del av de filmene som jeg har kjøpt/bestilt på HD DVD og som skal vekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...