Gå til innhold

Problemer med å tempered glass til å sitte


Brills

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et 9H tempered glass til min sony xperia z3 compact, men jeg får det ikke til å sitte. Det bare sklir rundt på skjermen.

 

Hva gjør jeg galt?

 

Jeg har hatt et lignende glass en gang før, på en iphone, men da mener jeg det var et slags lim på det, så det var bare å klistre det på. Hvertfall så satt det fast.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme glass til min z5 Compact å var ikke plaget med å få det til å sitte, har du tørket av skjermen skikkelig? Den skal ikke være fuktig.

 

Hvordan i alle dager kan du vite at du har samme glass?  :rofl: -

9H er betegnelsen på hardheten, og ikke merke av glasset. 

 

Hvor har du kjøpt glasset, TS? Ebay?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

 

Har akkurat samme glass til min z5 Compact å var ikke plaget med å få det til å sitte, har du tørket av skjermen skikkelig? Den skal ikke være fuktig.

 

Hvordan i alle dager kan du vite at du har samme glass?  :rofl: -

9H er betegnelsen på hardheten, og ikke merke av glasset. 

 

Hvor har du kjøpt glasset, TS? Ebay?

 

 

Sant nok, men når produsent ikke bruker noe annet navn en "9H tempered glass" og TS skriver at han kjøpte ett "9H tempered glass" så høres det ut som samme produkt.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/351555839826

Lenke til kommentar

 

 

Har akkurat samme glass til min z5 Compact å var ikke plaget med å få det til å sitte, har du tørket av skjermen skikkelig? Den skal ikke være fuktig.

 

Hvordan i alle dager kan du vite at du har samme glass?  :rofl: -

9H er betegnelsen på hardheten, og ikke merke av glasset. 

 

Hvor har du kjøpt glasset, TS? Ebay?

 

 

Sant nok, men når produsent ikke bruker noe annet navn en "9H tempered glass" og TS skriver at han kjøpte ett "9H tempered glass" så høres det ut som samme produkt.

 

http://www.ebay.co.uk/itm/351555839826

 

 

Jeg orker ikke en gang å liste dem opp, men det er i det minste 700 forskjellige produsenter av "9H tempered glass" både på eBay, Ali, DX etc.

 

Så lol.

 

Kan du linke til selger, TS? :)

 

PS. Både Expert og Elkjøp selger esker det kun står "9H temepered glass" på, selv om det er helt forskjellige produsenter (henholdsvis Dacota og Sandstrøm, I believe :) )

 

PPS. Passer seg kjempefint om TS linker og det faktisk er 100% samme -.-"  :rofl: 

 

Lykke til!

Endret av Buckzie
Lenke til kommentar

Jeg bruker Nillkin Tempered glass, kjøpt på Ebay på mine Sony telefoner.

Fungerer greit.

Men jeg kjøper alltid startpakke med engangsservietter, klut osv. Det skal være gjort skikkelig.

Fikk et løst glass av en slektning en gang. Jeg prøvde å sette det rett på, men det satt ikke fast i det hele tatt.

 

Gjør jobben skikkelig med våtservietten og det andre. Da sitter det nok, skal du se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...