Gå til innhold

Samsungs kurvede toppmodell har alvorlige sikkerhetshull


Anbefalte innlegg

Kanskje man skal vurdere en Windows 10 mobil neste gang. Hatt Android mobiler siden HTC Desire i 2010, så kanskje på tide å prøve noe nytt.

 

Kanskje ikke. Kanskje man foretrekker app-utvalget og fleksibiliteten Android tilbyr. Kanskje Windows ikke virker særlig forlokkende.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Kanskje man skal vurdere en Windows 10 mobil neste gang. Hatt Android mobiler siden HTC Desire i 2010, så kanskje på tide å prøve noe nytt.

Ok, så du er en av dem som tror at ting er sikkert fordi man aldri hører noe om det motsatte?

Det google gjør er jo det eneste riktige og burde heller virke som en trygghet for brukerene. Kontinuerlig gjennomgang av kode for å finne svakheter, for så å fikse dem. Det er potensielle feil er overalt, selv om du aldri har hørt om det.

Ignorance is bliss...

 

 

Du antar litt mye der  ;)

Antar litt mye? Virker helt logisk for meg i alle fall.

Lenke til kommentar

 

hva me de som eventuelt ønsker IOS på en samsung telfon , eller Windows phone på en Iphone ?

 

Hva med de som ønsker Windows på en Android-telefon eller Android på en Windows-telefon?

 

Hva i all verden er poenget ditt?

 

At det valget mange ønsker ikke eksisterer

 

Man ser jo det samme når forskjellige teleselskapene tilby telefoner med abonnement.

Har man sett seg ut en telefon så er det ikke sikkert man får den hos det teleselskapet man har  fra før

Derimot så tilbyr alle abonnement med de dyre telefonene

Lenke til kommentar

 

 

hva me de som eventuelt ønsker IOS på en samsung telfon , eller Windows phone på en Iphone ?

 

Hva med de som ønsker Windows på en Android-telefon eller Android på en Windows-telefon?

 

Hva i all verden er poenget ditt?

 

 

At det valget mange ønsker ikke eksisterer

 

Man ser jo det samme når forskjellige teleselskapene tilby telefoner med abonnement.

Har man sett seg ut en telefon så er det ikke sikkert man får den hos det teleselskapet man har  fra før

Derimot så tilbyr alle abonnement med de dyre telefonene

 

Er det mange som ønsker iOS på Samsung-telefoner eller Windows Phone på iPhone?

 

Er de som ønsker Windows på en Android-telefon eller Android på en Windows-telefon midre verdt?

Jeg skjønner fortsatt ikke hva poenget ditt er.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Det handler om valgfrihet på tvers av plastformene.

 

Før var det snakke om jailbreake systemet på telefonen fordi man ikke var fornøyd med det systemet som var der

linux som er et operativsystem for pc  som skulle være et alternativ til de som ikke var fornøyd med windows eller OSX

 

det ert i de baner jeg tenker her

Lenke til kommentar

 

Hva har denne valgfriheten med saken å gjøre?

Man ønsker seg en telefon modell av flere årsaker , men er misfornøyd systemet som driver den og ønsker derfor at den har et annet system

Derfor

 

 

 

Og hvorfor akkurat iOS og iPhone?

 

det behøver ikke å være IOS og Iphone

 

IOS og Iphone er et konsept

 

Microsoft og windows Phon er et konsept

 

Mens android er alle de andre

Det utgjør en stor forskjell

Lenke til kommentar

Det er helt umulig å skjønne poenget ditt. Nei, du kan ikke installere det ene på det andre. Hva så? Kjøp en iPhone hvis du vil ha iOS og en Android-telefon hvis du vil ha Android. Hva er problemet?

 

At du ikke ser "problemet" beviser bare hvor innestengt du er

Det handler om valgfrihet

 

Det handler også om hvordan noen få aldri blir helt  fornøyd med telefonen sin eller andre ting for den saks skyld

Da må produsenten finne på noe ekstra for å tilfredsstille dem .

Men dett gjør en telefon veldig mye dyrere en de burde være ( kanskje dobbelt så dyr ) .

 

Det hadde være grei hvis entusiastene var alen når denne ekstra kostnaden skulle betales.

jeg frykter derimot at dette blir fordelt på alle som kjøper seg en telefon

 

Å si at hvis man vil ha IOS så kjøper man en Iphone er alt for enkelt da ikke alle har råd til det

 

i utgangspunktet vil man da finne et alternativ , kanskje en HTC , me det er jo ikke noen Iphone

 

selv ville jeg nok hold meg unna Iphone hvis jeg kunne da det er flere ting med Apple som jeg misliker

Lenke til kommentar

Men hva har dette valgfriheten med sikkerhetshullene å gjøre? Og hvorfor nevner du bare iOS og iPhone når tråden handler om Android?

sikkerhet her også med valgfrihet å gjøre . de er nemlig motsetninger

 

og jeg har alderes ikke bare nevnt IOS her , android og windows phone er også nevnt

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...