Poelse Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt enkle gensere som denne i forskjellige farger? må ikke være for vide i halsen.
Kikert Skrevet 1. november 2015 Skrevet 1. november 2015 H&M for eksempel. Eller en av de ørten andre klesbutikkene som finnes
Poelse Skrevet 1. november 2015 Forfatter Skrevet 1. november 2015 Er ikke så glad i å gå i butikker, vil helst bare gå inn og hente det jeg skal ha og rett ut igjen. Synes ofte genserene jeg prøver er for vide i halsen, så skulle ha visst hvor jeg kan finne noen som likner på den på bilde uten å måtte gå å lete
LtdEdFred Skrevet 3. november 2015 Skrevet 3. november 2015 Hvis du blar gjennom hos Zalando tør jeg vedde på at du finner en del som ligner på den ;-)
kimare Skrevet 8. november 2015 Skrevet 8. november 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt enkle gensere som denne i forskjellige farger? må ikke være for vide i halsen. http://www.boozt.com/no/no/bruun-stengade/jupiter_10928570/10928573?navId=5331&group=listing Er veldig fornøyd med disse. Litt store i størrelsen. Bruker vanligvis XL, men gikk ned i L i disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå