Gå til innhold

Ny tlf til fruen som koster >3000 ny eller brukt - godt kamera


jakja83

Anbefalte innlegg

Kona hadde en Sony Z3 Compact som ikke var helt til å stole på mtp alarmer og diverse. Hun har nå byttet til iPhone 5S, men synes den er litt for liten, men vil IKKE har noe over ca 4.5 til 5". Hun er heller ikke helt frelst på iOS og synes Android var bedre.

 

Hva kan herrene og damene anbefale på telefonfronten, jeg blir ikke helt klok på alle modellene.

 

Må ha en stabil, god telefon med god batteritid og godt kamera.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tror jeg at jeg ville gått for Huawei Honor 6 om du skal ha en mobil til under 3k. Om du har mulighet for å strekke deg 500kr, ville jeg absolutt anbefalt Huawei Honor 7 som er mye mobil for pengene

H6: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2772521

H7: http://www.prisjakt.no/product.php?p=3265796

 

Kan og nevne at Honor 6 har vært på tilbud tidligere til 1795,-, så ikke umulig at denne kan komme på tilbud igjen (kanskje på Black friday?)

Endret av Brattus
Lenke til kommentar

Da hadde jeg heller gått for telefoner som Samsung S6, Hornor 7, LG G4 eller Mate s :)
Alt etter hva som er viktigest og ut i fra pris

 

Har hørt at A9 ikke er et godt kjøp for 6k. Ja, en får Android M og godt kamera, men så vidt jeg har forstått er batteritid ganske dårlig og koster mer enn den smaker :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Honor 7 i to uker. Fantastisk telefon. Rask, brukervennlig, bra skjerm, hurtigknapp og enkle menyer. Veldig enkelt med fingeravtrykk for å åpne telefonen. Gikk fra Experia Z2 til denne. Mye mer fornøyd med Honor. Utrolig telefon til den prisen.

 

Eneste minus er skjermbeskytteren som sitter på. Den må byttes med en kraftigere. Kjøpes her:

http://www.nillkin-case.com/index.php?route=product/product&product_id=3899

Endret av chirsso
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Bare så det er sagt: Skal du et godt kamera, så kan du se bort fra Huawei. Hva med en LG G3? Stort sett bra på alt, og koster rundt 3000 kr. Men den er kanskje litt for stor?

 

Da foreslår jeg Lumia 640

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Da hadde jeg heller gått for telefoner som Samsung S6, Hornor 7, LG G4 eller Mate s :)

Alt etter hva som er viktigest og ut i fra pris

 

Har hørt at A9 ikke er et godt kjøp for 6k. Ja, en får Android M og godt kamera, men så vidt jeg har forstått er batteritid ganske dårlig og koster mer enn den smaker :)

Jeg ville også valgt S6, men ts ville ikke ha en skjerm over 5".
Lenke til kommentar

Bare så det er sagt: Skal du et godt kamera, så kan du se bort fra Huawei. Hva med en LG G3? Stort sett bra på alt, og koster rundt 3000 kr. Men den er kanskje litt for stor?

 

 

Kameraet synes jeg er meget bra. Det er høy oppløsning, levert av Sony og har samme brikke som er i Z3+

Endret av chirsso
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hjelper ikkehvem som har laget det. Det kameraet får ikke så altfor bra karakter i de fleste tester, og det gjør Huawei stort sett alltid. Nå er det vel noe av det bedre Huawei har kommet med, men da den i tillegg er større enn trådstarter ønsker, da synes jeg ikke Honor 7 er rette anbefaling.

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...